طالع بینی امروز / 4 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید. امروز زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از “تفریح و بازی‌های” شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی توانید به تمایل شدیدی که به بیان کردن احساستان دارید غلبه کنید. حتی اگر به تازگی چوب این کارتان را خورده باشید هم نخواهید توانست در مقابل این موضوع خودداری کنید. صداقت بهترین سیاست است، ولی رک گویی حساب نشده و آزار دهنده می تواند زندگیتان را بسیار دشوار کند. هر خبری که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید را به صورت سازنده و با احتیاط و آرامش بیان کنید. این کار کلید موفقیت امروز شما خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت. از این که خیلی جدی نباشید احساس گناه نکرده و کمی تفریح و استراحت کنید. برنده امروز کسی است که بتواند بیشتر از همه لبخند بزند. به قصد برنده شدن وارد این مسابقه بشوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه برجتان امروز در هشتمین خانه از “احساسات تقسیم شده” شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد، در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز صبرتان دارد به سر می رسد و تحمل مشکلی که مدت هاست دارد آزارتان می دهد تقریبا برایتان غیر ممکن شده است. انعطاف پذیری به موفقیت شما کمک زیادی خواهد کرد، ولی نباید باعث شود که اهدافتان را بخاطر دیگران تغییر دهید. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ دوستی ها باید تاثیر مثبتی روی زندگی ما بگذارند و اگر نقش آنها مخرب باشد بهتر است از زندگیتان حذف شوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. امروز ممکن است ناگهان خودتان را در حال جر و بحث با دوستانتان بیابید و این اختلاف نظر از تفاوت های موجود در ارزش هایتان ریشه می گیرد. شما قبلا هم با چنین وضعیتی مواجه شده بودید، ولی این را باید بدانید که حتی اگر علایق متفاوتی داشته باشید و حفظ کردن رابطه دوستیتان کار سختی به نظر بیاید هم بهتر است فعلا در مورد رابطه تان قضاوتی نکرده و تصمیمی نگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است اداره کردن یک موقعیت مانند رهایی از زندان مانند یک سناریو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتی اگر شما قبلا با این فرضیه در محل کارتان درگیر بوده اید حالا راه حلی آشکار می‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کارهای اخیر شما طبق میل و خواسته شما نبود راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. یک فرصت به خودتان بدهید و ببینید چه پیش می‌آید. هیچ دلیل منطقی برای انتظار بیشتر برای یافتن راه حل وجود ندارد. در هفته ای که پیش رو دارید به خواب هایی که می بینید اهمیتی ویژه بدهید، بیشتر آنها تعبیر خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده چند ماهی است که نقشه های زیادی برای آینده تان داشته اید و در این مسیر پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته اید. پیچ و تاب هایی که در این مسیر با آنها مواجه شده اید شما را خسته کرده اند ولی در نهایت دارید به برنامه هایتان نزدیک تر می شوید. نیازی نیست به این سختی تلاش کنید تا به دیگران ثابت کنید برنامه هایتان جدی هستند، کارهایتان بهتر از هر حرفی نشان دهنده نیات و توانایی های شما خواهند بود. از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. گل های تازه بخرید و یک غذای خوشمزه بپزید و شمع ها را روشن کنید. یک شام رمانتیک همراه با عشقتان هر از گاهی ضروری است. مجردهای عزیز! این روزها مخفی کردن عشقتان غیرممکن خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید. امروز حتی اگر دیگران از کارهای شما حمایت نکنند نسبت به دیدگاه های دیگران حساس هستید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را به حرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه برجتان امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید. امروز ترجیح می دهید تا جای ممکن از جر و بحث کردن با دیگران خودداری کنید، ولی آنها شما را راحت نمی گذارند و آنقدر شما را تحریک می کنند که در نهایت شما هم درگیر بحث شوید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟