طالع بینی امروز / 3 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد. وقتی طرف مقابلتان واقعیت ماجرا را نداند نمی توان تصمیمی گیری درستی در رابطه با آن داشته باشد، پس با گفتن واقعیت ها در انجام این کار به او کمک کنید. امروز با نگاه کردن به گذشته و زیر سوال بردن خودتان و کارهایتان هیچ کمکی به خود نخواهید کرد. چشمانتان را به هدفتان بدوزید و با عزیمی راسخ تر از همیشه به حرکت به سوی آن ادامه بدهید. برای رهایی از فشارها و استرس هایی که امروز و در تمام طول هفته ی گذشته تحمل کرده اید هیچ کاری بهتر از بودن با عزیزانتان نخواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک چیزی در درونتان شما را به سوی تغییرات و شروع های تازه تشویق می کند. شاید بتوانید سری به کمد لباس هایتان زده و لباس هایی که دیگر استفاده نمی کنید را به افراد نیازمند بخشیده و بعدازظهر به خرید بروید و لباس های جدید برای خودتان بخرید. شاید هم بتوانید تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کرده و با خرید جزئیاتی مثل چند کوسن، گلدان و یا مجسمه حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. اگر کمبود بودجه دارید وسایلی که دیگر به کارتان نمی آیند را بفروشید تا بتوانید پول لازم برای خرید لوازم تازه را فراهم کنید. امروز احساسات تازه ای را در وجود خود دارید تجربه می کنید، این آغازگر دوره جدیدی از رشد شخصی برای شما خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از آن روزهایی است که باید رویاهای بزرگی برای خودتان و زندگیتان در سر داشته باشید. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیش از هر چیز دیگری می خواهید. بالاترین حد خواسته هایتان را در نظر بگیرید، زیرا در حال حاضر هیچ حد و مرز و محدودیتی برای شما وجود ندارد. تنها چیزی که می تواند مانع شما شود فکر و خیال خودتان است. اگر نقشه ها و برنامه هایتان زیاد منطقی به نظر نمی رسند نگران نباشید. بیشتر به فکر چیزی که می خواهید به دست بیاورید باشید، نه اینکه چطور باید آن را به دست بیاورید. شما کمی حساس و بدخلق شده اید و دلیل آن را هم نمی دانید. سعی کنید ذهن خودتان را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید و به این مسأله زیاد فکر نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تصاویری از عالم غیب پشت سر هم جلوی چشمان تان ظاهر شده و شما نمی توانید آن ها را با این سرعتی که می آیند رمزگشایی کنید. اکنون اسرار کهکشانی در قوه ی خیال تان فعال شده اند، اما به نظر می رسد که فعلاً همه ی تمرکزتان روی موضوع دیگری است. می خواهید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. اگرچه هنوز هم فرصت دارید، اما نباید وقت تان را بیهوده تلف کنید. به شما توصیه می شود که دست به کار شوید و بهترین مسیر را برای عملی کردن رویاهای تان دنبال کنید. نکته ی آخر این که به کودک درون تان اجازه دهید خودی نشان دهد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای جلوگیری از به هم ریختن برنامه هایتان کاری از دست شما ساخته نیست. اتفاقات پیش بینی نشده ای که در طول روز به وجود می آیند مستلزم این هستند که تغییراتی در برنامه های خود ایجاد کنید و اگر بخواهید با اصرار و پافشاری به برنامه اولیه ی خود بچسبید مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و تنها همه چیز را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. هیچ اشکالی ندارد اگر برنامه ی قبلیتان را فراموش کرده و بر اساس آنچه برایتان پیش می آید برنامه ریزی کنید و پیش بروید. اگر استرس حفظ نقشه ی اولیه را کنار بگذارید خیلی خوب خواهید توانست کارهایی که می خواسته اید را انجام دهید و با مشکلی هم مواجه نخواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به شدت نیاز دارید که کمی راحت تر باشید و قدم در مسیری بگذارید که برای تان آشناتر است. اما در حال حاضر عبور از چنین مسیری اصلاً مورد علاقه ی شما نیست. شاید دوست داشته باشید که به تجربه های لذت بخش گذشته فکر کنید، اما باید بدانید که این رویه در پیشرفت شما نقش مؤثری ندارد. تنبل نباشید و مدام به عادت های گذشته ی خود نچسبید. اگر واقعاً قصد دارید که در یک رابطه تغییر ایجاد کنید، پس باید دست به خطر بزنید و احساسات تان را بروز دهید. اگر در طول هفته وقتی برای تحرک بدنی ندارید امروز صبح زود بیدار شوید و کمی ورزش و پیاده روی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید تصاویری از عالم غیب پشت سر هم جلوی چشمان تان ظاهر شده و شما نمی توانید آن ها را با این سرعتی که می آیند رمزگشایی کنید. اکنون اسرار کهکشانی در قوه ی خیال تان فعال شده اند، اما به نظر می رسد که فعلاً همه ی تمرکزتان روی موضوع دیگری است. می خواهید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. اگرچه هنوز هم فرصت دارید، اما نباید وقت تان را بیهوده تلف کنید. به شما توصیه می شود که دست به کار شوید و بهترین مسیر را برای عملی کردن رویاهای تان دنبال کنید. نکته ی آخر این که به کودک درون تان اجازه دهید خودی نشان دهد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای جلوگیری از به هم ریختن برنامه هایتان کاری از دست شما ساخته نیست. اتفاقات پیش بینی نشده ای که در طول روز به وجود می آیند مستلزم این هستند که تغییراتی در برنامه های خود ایجاد کنید و اگر بخواهید با اصرار و پافشاری به برنامه اولیه ی خود بچسبید مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و تنها همه چیز را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. هیچ اشکالی ندارد اگر برنامه ی قبلیتان را فراموش کرده و بر اساس آنچه برایتان پیش می آید برنامه ریزی کنید و پیش بروید. اگر استرس حفظ نقشه ی اولیه را کنار بگذارید خیلی خوب خواهید توانست کارهایی که می خواسته اید را انجام دهید و با مشکلی هم مواجه نخواهید شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یکی از همکارانتان ممکن است به خاطر کاری که در واقع شما انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار بگیرد. شاید زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد که یک نفر دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد، اما به این شرط که زحمات خودتان نادیده گرفته نشوند. هرچند تشویق و تأیید دیگران بسیار لذت بخش است، اما یادتان باشد درخشان ترین ستاره ها آنهایی هستند که به خاطر دیگران می درخشند. امروز در بحث هایی شرکت خواهید کرد که اطلاعات گسترده ای در مورد آنها دارید و حرف هایتان تأثیر قابل توجهی روی بقیه خواهند گذاشت. شاید موفق نشوید آنها را وادار به پذیرش حرف های خودتان بکنید، اما دیدن نگاهشان وقتی دارید حرف می زنید برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اکنون فرصت های زیادی پیش روی تان قرار گرفته اند و به همین خاطر نمی توانید به استراحت بپردازید، زیرا بیشتر این مسیرها شما را به ماجراجویی دعوت می کنند. به نظر می رسد که وظایف زیادی بر دوش ندارید، زیرا موضوعات جدی زیادی در برنامه ی کاری تان وجود ندارد. ممکن است بخشی از اطلاعات مهم را نادیده بگیرید. اکنون باید فرصتی پیدا کنید تا اوقات تان را به آسودگی بگذرانید. یادتان نرود که نعماتی را که در اختیار دارید شکرگزار باشید. اگر هدفی بلند مدت برای زندگی تان ندارید، از همین امروز قلم و کاغذی به دست بگیرید و آرزوهای خود را هر چند دور یادداشت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید تا با فرصت هایی رو به رو شوید که حتی در خوابتان هم نمی دیده اید. شما با این کار خواهید توانست در مدتی کوتاه قدم هایی بزرگ بردارید و به موفقیت زیادی دست پیدا کنید. برای خودتان یک هدف مشخص کنید و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده اید دست از تلاش برندارید. شما انرژی زیادی در وجود خودتان احساس می کنید که اگر به طور صحیح آن را مورد استفاده قرار ندهید شکل احساسات ناخوشایندی مانند خشم را به خود خواهد گرفت و دوستان و نزدیکان را از خودتان ناراحت خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید خیلی مراقب رفتارهایت باشی و اجازه ندهی تا دیگران از دل مهربانت استفاده کنند، اگر بخواهی از روی احساسات رفتار کنی برای خودت مشکلات و دردسرهایی به وجود می آوری. فقط منطقی باش و قبل از انجام هر کاری خوب فکر کن.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟