طالع بینی امروز / 27 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید زمان زیادی را صرف فکر کردن به ارزش هایتان که در حال تغییر هستند بکنید. شما نگران این هستید که بعضی از باورهای اصلیتان با اعتقادات دوستان و نزدیکانتان همخوانی نداشته باشند. هر کسی آزاد است که باورها و اعتقادات خود را داشته باشد، اما اگر این اختلاف عقیده باعث بروز مشکل بین شما شده است بهتر است به جای فرار کردن از آن و در نتیجه تشدید تنش های موجود در مورد این موضوع صحبت کنید. شاید با صحبت کردن بحث هایی بین شما در بگیرد، اما از بحث هایی بزرگ تر در آینده جلوگیری خواهید کرد. دیروز شما فشار کاری زیادی را تحمل کرده اید، امروز زیاد به خودتان سخت نگیرید و کارهایتان را سبک تر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون فرصت های زیادی پیش روی تان قرار گرفته اند و به همین خاطر نمی توانید به استراحت بپردازید، زیرا بیشتر این مسیرها شما را به ماجراجویی دعوت می کنند. به نظر می رسد که وظایف زیادی بر دوش ندارید، زیرا موضوعات جدی زیادی در برنامه ی کاری تان وجود ندارد. ممکن است بخشی از اطلاعات مهم را نادیده بگیرید. اکنون باید فرصتی پیدا کنید تا اوقات تان را به آسودگی بگذرانید. یادتان نرود که نعماتی را که در اختیار دارید شکرگزار باشید. اگر هدفی بلند مدت برای زندگی تان ندارید، از همین امروز قلم و کاغذی به دست بگیرید و آرزوهای خود را هر چند دور یادداشت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید با خودتان فکر کنید که اشتباه های گذشته باعث شده اند اکنون آنقدر که می خواهید موفق نباشید، اما بالاخره زمان آن فرا رسیده است که این محدودیت های ذهنی را از بین برده و فرصت هایی که جلوی رویتان هستند ولی چشم خود را به روی آنها بسته اید را ببینید. امروز یک بار دیگر به تمام ارزش های اجتماعی که از بچگی و بدون فکر کردن یاد گرفته اید آنها را پذیرفته و رعایت کنید نگاه کنید. شاید این کار باعث شود ببینید برخی از چیزهایی که به عنوان عرف پذیرفته اید هیچ نقش مثبتی در زندگی شما نداشته اند و حتی نقشی بازدارنده در مسیر پیشرفت شما ایفا کرده اند. شاید باید به بعضی از آنها بیشتر اهمیت داده و برخی را برای همیشه دور بریزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر امروز با کسی برخورد کردید که مسیرتان با هم جور نبود شاید عصبانی شوید. از این که می بینید دیگران انتظار دارند برنامه هایتان را به خاطر همراهی با آن ها کنار بگذارید به شدت ناراحت می شوید. ممکن است سعی کنید که احساسات واقعی تان را پنهان نمایید و همراهی شان کنید، اما این راهکار در طولانی مدت نمی تواند رضایت شما را جلب کند. عقل تان را به کار بیندازید و با کسی همراه شوید که بهترین مسیر را انتخاب کرده است. بی تفاوتی امروز می تواند برایتان شانس آورد. بد نیست گاهی همه چیز را رها کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا شما را به آن سمتی که می خواهد ببرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مهم ترین موضوع برای شما دانش و یادگیری است. آیا رشته تحصیلی مورد علاقه تان را دنبال کرده اید؟ آیا از این که در دانشگاه بهتری درس نخوانده اید ناراحت هستید؟ اگر چنین چیزهایی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند این مسئله را به خودتان یادآوری کنید که خلاقیت و عملکرد شما وابسته به رشته تحصیلی و دانشگاهی که در آن درس خوانده اید نیست و همه چیز به مهارت ها و تلاش خودتان برای تبدیل این دنیا به جایی بهتر برای خودتان و دیگران بستگی دارد. شما معمولا بدون برنامه عمل نمی کنید، اما امروز ممکن است در چنین شرایطی قرار بگیرید، دست و پایتان را گم نکنید و خودتان را با جریانی که پیش آمده هماهنگ کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هیچ راهی برای فرار از عشق برای شما وجود نخواهد داشت، اما شما هنوز از این که آمادگی عاشق شدن را دارید یا خیر مطمئن نیستید. اگر ببینید طرف مقابلتان دارد خیلی به شما فشار وارد می کند و یا می خواهد خیلی سریع پیش برود دچار احساسات پیچیده ای خواهید شد. این که بخواهید دریچه های قلبتان را بسته و راه های طرف مقابلتان را مسدود کنید تنها باعث از بین رفتن مجالی برای آشنایی بیشتر خواهد شد. این که نگران امنیت عاطفی خود باشید با این که خودتان را در عالم تنهایی محبوس کنید فرق دارد.گاهی به جای ساختن پل بین خودمان و طرف مقابلمان با ساختن دیوار زمینه را برای شکستن دل خودمان فراهم می کنیم.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز به راحتی می توانید در رویاهای قشنگ تان گم شوید. تصورات شما می توانند ایده های ناب و خلاقانه ای را در اختیار تان قرار دهند، اما تبدیل آن ها به واقعیت کار چندان آسانی نیست. اگر از امور جانبی زندگی تان کم کنید شاید بتوانید به اهداف تان دست پیدا کنید. مدتی از شلوغی ها دور باشید تا در آرامش و سکوت به خلاقیت های تان مجال بروز دهید. درست زمانی که فکر می کنید به تمام مسائل سرو سامان و به کارهایتان نظم داده اید، مانعی از راه می رسد و کاسه کوزه شما را بهم می ریزد. این اتفاقا تمرکز شما را از بین می برد. این شرایط هم می تواند خوب باشد و هم بد، در واقع بستگی به خود شما دارد که آن را چگونه ببینید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک چیزی در درونتان شما را به سوی تغییرات و شروع های تازه تشویق می کند. شاید بتوانید سری به کمد لباس هایتان زده و لباس هایی که دیگر استفاده نمی کنید را به افراد نیازمند بخشیده و بعدازظهر به خرید بروید و لباس های جدید برای خودتان بخرید. شاید هم بتوانید تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کرده و با خرید جزئیاتی مثل چند کوسن، گلدان و یا مجسمه حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. اگر کمبود بودجه دارید وسایلی که دیگر به کارتان نمی آیند را بفروشید تا بتوانید پول لازم برای خرید لوازم تازه را فراهم کنید. امروز احساسات تازه ای را در وجود خود دارید تجربه می کنید، این آغازگر دوره جدیدی از رشد شخصی برای شما خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد قبل از این که نا امیدی شما به خشم تبدیل شود باید راهی پیدا کنید تا آن را بروز دهید. اگر عصبانی باشید ممکن است با دوستان و همکاران تان دعوا کنید و این امر موجب تشدید فشارها خواهد شد. شاید تمایل داشته باشید که این وضعیت آشفته را به دیگران نسبت دهید، اما بد نیست کمی هم در رفتار خودتان دقیق شوید و ببینید شما چه قدر در به وجود آوردن این وضعیت نقش دارید. اولین قدم برای حل مشکلات کنونی این است که رفتارهای اشتباه خود را بپذیرید. پایبندی به سنت ها می تواند کمک شایانی به شما کند. راهی را که خودتان فکر می کنید درست است، پیش بگیرید و تا رسیدن به موفقیت در آن ثبات داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده در فکر یک سفر معنوی هستید که البته باید تنها به سوی آن بروید. به دنبال راهی هستید تا قدرت تان را به همه نشان دهید، اما شرایط کنونی مطابق میل تان پیش نخواهند رفت. حواس تان باشد که برای همراه کردن دیگران با خودتان به آن ها فشار نیاورید. اگر در درون خودتان به جستجو بپردازید می توانید قدرت از رفته خود را بازیابید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده اما نمی خواهید به روی خودتان بیارید زیرا از عاشقی گریزانید. شاید این احساس شما به دلیل تجربه های تلخ گذشته است اما به شما پیشنهاد می کنیم که گذشته ها را رها کرده و در زمان حال زندگی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای جلوگیری از به هم ریختن برنامه هایتان کاری از دست شما ساخته نیست. اتفاقات پیش بینی نشده ای که در طول روز به وجود می آیند مستلزم این هستند که تغییراتی در برنامه های خود ایجاد کنید و اگر بخواهید با اصرار و پافشاری به برنامه اولیه ی خود بچسبید مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و تنها همه چیز را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. هیچ اشکالی ندارد اگر برنامه ی قبلیتان را فراموش کرده و بر اساس آنچه برایتان پیش می آید برنامه ریزی کنید و پیش بروید. اگر استرس حفظ نقشه ی اولیه را کنار بگذارید خیلی خوب خواهید توانست کارهایی که می خواسته اید را انجام دهید و با مشکلی هم مواجه نخواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک فرصت هیجان انگیز دست داده که انعطاف پذیری خود را نشان دهید. به علاوه می توانید کاری که دل تان با آن نیست به طرز موفقیت آمیزی به انجام برسانید. وقت تان را به خاطر تغییر چیزهایی که در کنترل شما نیستند تلف نکنید. باید راهی پیدا کنید تا خلاقیت خود را در زندگی روزمره به کار بگیرید. رویکرد مثبت شما می تواند به دیگران روحیه دهد و آن ها را تشویق کند. اگر راهی را که در پیش گرفته اید طبق برنامه پیش ببرید، موفقیت شما سریع تر حاصل خواهد شد. دوستی به شما سر زده و پیشنهادی به شما می دهد که بهتر است قبل از جواب دادن خوب فکر کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟