طالع بینی امروز / 26 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تصمیمات جدیدی که برای زندگی تان گرفته اید کاملا بی‌پایه و اساس است و بدون مشورت انجام شده، اگر می خواهید به یک نتیجه مثبت برسید سعی کنید از بزرگترهایتان کمک بخواهید. ممکن است در مسیر تحصیلی موفق نشده باشید و این قضیه آزارتان می دهد اما شما هنوز فرصت بسیار زیاد دارید پس ناراحت نباشید. اگر می خواهید پول هایتان را پس انداز کنید بهتر است آن را در جای معتبر سرمایه گذاری کنید و بیهوده به دیگران اعتماد نکنید. مشکلاتی پدید می‌آید و با همسرتان کدورتی خواهید داشت که به راحتی برطرف می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر مجرد هستید ممکن است ازدواج در پیش داشته باشید و فردی وارد زندگی تان شود که بتوانید آینده تان را با او بسازید اما اگر متاهل هستید به زودی نورسیده ای زیبا رو در راه خواهید داشت که به زندگی تان رنگ و بویی تازه می‌بخشد. پولی که از دست داده بودید را تا آخر هفته دوباره پس خواهید گرفت که می تواند آرامش را به زندگی بازگرداند. اگر یکی از اطرافیان تان کدورت دارید دیداری خواهید داشت و همین امر موجب می‌شود تا دوباره آشتی و صلح میان تان به وجود بیاید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای رسیدن به هدف موانع و مشکلات فراوانی در مسیرتان وجود دارد و نمی‌توانید بی‌گدار به آب بزنید و سعی کنید سنجیده رفتار کنید تا یک نتیجه خوب بگیرید. ممکن است وسیله با ارزشی را گم کنید و یا از شما سرقت شود، بیشتر حواستان را جمع کنید و برای خود صدقه دهید. اگر یکی از اطرافیانتان بیمار و ناخوش احوال است به زودی سلامتی اش را به دست می‌آورد. از تنبلی و سستی بپرهیزید و سعی کنید بیشتر ورزش کنید چرا که ممکن است شما هم بیمار و ناخوش احوال شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موفقیت های بسیار خوبی در زمینه کاری به دست می‌آورید که موجب می‌شود از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار بگیرید. اگر به تنهایی سفری را آغاز کرده اید مطمئن باشید که جفتتان را می یابید و همین امر کمکتان می‌کند تا زندگی خوبی برای خود بسازید. تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌اید اما این قضیه باید از روی تفکر و مشورت با افراد خبره صورت بگیرد تا خدای نکرده در آینده پشیمان نشوید. سفری که در پیش دارید برایتان بسیار عالی خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی خواهید امروز برای پیش بردن کارها و اهدافتان روی هیچ شخص دیگری به غیر از خودتان حساب کنید، اما در حال حاضر یکی از نزدیک ترین دوستانتان می تواند کمک بسیار بزرگی به شما در راه رسیدن به کارها و خواسته هایتان بکند. البته خوشبختانه برای پیشرفت در دراز مدت نیازی به واستگی به دیگران نخواهد بود. شما متوجه این موضوع شده اید که برای به دست آوردن سلامتی و خوشبختی باید تغییراتی جدی در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، اما نمی شود همه این تغییرات را یک روزه به وجود آورد، سعی کنید در مورد این مسئله با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید و راه حلی منطقی برای مشکلات خود پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر قصد ازدواج دارید مطمئن باشید که خیلی زود خبرهای خوبی به دستتان می رسد و تا پایان همین سال ازدواجی عالی در پیش دارید. تا چند روز آینده مقداری پول از دست می‌دهید که این قضیه بسیار ناراحتتان می کند. با دوستان و آشنایان دیدار خواهید داشت و محفلی عالی تشکیل خواهید داد که در آن خنده و شادی فراوان است. دست به کارهایی می‌زنید که بسیار پشیمان می شوید اما نگران نباشید که می توانید همه چیز را جبران کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید مراقب باشید که ممکن است فریب بخورید و فردی از شما سوء استفاده کند، این شخص می تواند نزدیکترین افراد به شما باشد. اگر تصمیم به ادامه تحصیل دارید باید مراقب باشید که همین امسال خبرهای خوبی به شما خواهد رسید. مشکلات عاطفی که در زندگی تان وجود دارد باید رفته رفته حل شود و نمی توانید انتظار داشته باشید که سریع به نتیجه برسید پس سعی کنید بیشتر با یکدیگر گفتگو کنید و سنگ هایتان را وا بکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زودی در زمینه کاری و پولی به هدف و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و سود و درآمد فراوانی نصیبتان خواهد شد ، بهتر است از غم و اندوه خودتان را رها کنید و به سوی آرامش در حال حرکت باشید، اگر قصد انجام معاملاتی را دارید بهتر است فعلاً به تاخیر بیندازید تا مشکلی برایتان به وجود نیاورد ، به زودی شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را می‌دهد که بهتر است قبول کنید چون برایتان خوشایند بوده است و خوشبختی را در زندگیتان سرازیر خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شخصی در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهد مشکلات فراوانی برای تان به وجود بیاورد. بهتر است مراقب خود در زندگی باشید تا با نابودی و شکست مواجه نشوید، اگر قصد سفری را دارید بهتر است این سفر را به زودی انجام دهید که آرامش در زندگی تان به وجود می آورید و باعث می‌شود حال و هوایتان تغییر کند، سعی کنید در زمینه کاری با عجله دست به کاری نزنید که باعث ناراحتی و ناامیدی در زندگی شما می شود. به زودی دیدار با شخص مورد نظر خود دارید که احساس آرامش خاصی در شما به وجود خواهد آورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده در زندگی سعی کنید گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید. کمی باهوش و زیرک باشید تا بتوانید به هدف و آرزوهای قلبی تان دست پیدا کنید و موفقیت را به دست بیاورید، شما این روزها وارد رابطه ای شده اید که برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود می آورد و شما را با دردسرهای فراوانی مواجه می کند، پس بهتر است حواستان را جمع کنید تا مشکلات در زندگی شما ایجاد نشود بلکه بتوانید خود را از غم و اندوه نجات دهید و به آرامش برسانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر آرزویی در سر دارید به آن خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در زندگی بدست می آورید، بهتر است در انجام کارهایتان فرد فعالی باشید تا خوشبختی و نشاط را در زندگی تان به دست بیاورید و خود را به مقامات بالا و سربلندی برسانید، سعی کنید در انجام کارهایتان از انرژی های منفی دوری کنید تا بتوانید به خوبی و خوشی آینده‌تان را بسازید و سربلندی را در زندگی به دست بیاورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید در زندگی به اعصابتان مسلط باشید تا بتوانید خیلی زود به مقامات بالا و سربلندی برسید و شادی و آرامش را به دست بیاورید، اگر بخواهید می توانید به آینده تان رنگ و بوی تازه بدهید و خود را از غم و اندوه نجات دهید، سعی کنید در انجام کارهای تان مراقب خود باشید. شخصی می خواهد جای شما را در زمینه کاری بگیرد و برایتان مشکلاتی به وجود بیاورد. با احتیاط بیشتری در انجام کارهای تان عمل کنید تا به سربلندی و مقامات بالا در آینده دست پیدا کنید و خود را به خوشبختی برسانید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟