طالع بینی امروز / 15 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز واقعیت را با خیال و رویا ترکیب کنید. فرو رفتن در عالم خیال و رویا باعث آرامش شما شده و نگرانی هایتان را از بین برده و ذهنتان را باز خواهد کرد. به طور کلی سعی کنید امروز هر چقدر که برایتان امکان دارد وقتتان را صرف استراحت و کارهایی که باعث رسیدن شما به آرامش می شوند بکنید. با دوستان خود به پیاده روی بروید، با آنها در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید، در خلوت خود به رویاهایتان فکر کنید و نگران هیچ چیز هم نباشید. در رابطه عاطفیتان وضعیتی دارد پیش می آید که چند راه مختلف را پیش رویتان قرار می دهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حس ششم تان به شما می گوید که اتفاقی غیر عادی قرار است بیفتد. باید با پشتکار خودتان را به این اتفاق برسانید، در غیر این صورت ممکن است فرصت را از دست بدهید. آن چه اکنون اهمیت دارد این است که از حد و مرزهای خود فراتر روید. باید یاد بگیرید که بر هر مانعی که جلوی راه تان قرار می گیرد غلبه کنید. به همه نشان دهید که اگر بخواهید کاری را انجام دهید چگونه برای تحقق آن تلاش می کنید. برای این که از یک فرصت استفاده کنید باید دقیقاً بدانید که چه کار می خواهید انجام دهید. اگر خودتان سرپرست گروه هستید باید صبوری بیشتری به خرج دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید تا با فرصت هایی رو به رو شوید که حتی در خوابتان هم نمی دیده اید. شما با این کار خواهید توانست در مدتی کوتاه قدم هایی بزرگ بردارید و به موفقیت زیادی دست پیدا کنید. برای خودتان یک هدف مشخص کنید و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده اید دست از تلاش برندارید. شما انرژی زیادی در وجود خودتان احساس می کنید که اگر به طور صحیح آن را مورد استفاده قرار ندهید شکل احساسات ناخوشایندی مانند خشم را به خود خواهد گرفت و دوستان و نزدیکان را از خودتان ناراحت خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید مخفی کردن نیازها و خواسته هایتان کار درستی به نظرتان برسد. شما نمی خواهید اوضاع روابط موجود بین خودتان و اطرافیانتان را از این که هست بدتر کنید و از این می ترسید که بیان احساساتتان دقیقا همین تأثیر را داشته باشد. در هر صورت همه ی ما نسبت به عواقب احتمالی حرف هایمان مسئول هستیم و شاید حق با شما باشد و اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد به نظر نرسد. خوشبختانه شماامروز این توانایی را دارید که روی اطرافیان خود تأثیرگذار باشید و می توانید در هر موقعیتی دقیقا همان چیزی را که نیاز به شنیدن آن دارند بگویید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز بتوانید دست از کار بکشید و با دیگران اوقاتی را به شادی و تفریح بگذرانید. هر کاری که در دست دارید کنار بگذارید و بیرون بروید، بهتر است با کسانی درآمیزید که می توانند خوشحال تان کنند. یک کسی که همه چیز را آسان می گیرد می تواند کمک تان کند تا خشم تان را کنترل کنید. اکنون برای این که به تعادل برسید باید به تجربه ی لذت های ساده بپردازید. اگر شما زندگی را به خود سخت نگیرید همه چیز آسان خواهد شد. اگر می خواهید دیگران از شما پیروی کنند نباید چیزی را به آن ها تحمیل کنید و برای شان سخت بگیرید. اگر همه چیز را کمی آسان تر بگیرید شانس موفقیت تان بیشتر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز بتوانید دست از کار بکشید و با دیگران اوقاتی را به شادی و تفریح بگذرانید. هر کاری که در دست دارید کنار بگذارید و بیرون بروید، بهتر است با کسانی درآمیزید که می توانند خوشحال تان کنند. یک کسی که همه چیز را آسان می گیرد می تواند کمک تان کند تا خشم تان را کنترل کنید. اکنون برای این که به تعادل برسید باید به تجربه ی لذت های ساده بپردازید. اگر شما زندگی را به خود سخت نگیرید همه چیز آسان خواهد شد. اگر می خواهید دیگران از شما پیروی کنند نباید چیزی را به آن ها تحمیل کنید و برای شان سخت بگیرید. اگر همه چیز را کمی آسان تر بگیرید شانس موفقیت تان بیشتر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز تشویق شدن از جانب اطرافیانتان شما را برای ادامه راه مصمم می کند، اما حتی کوچک ترین ترک هایی که در اعتماد به نفستان ایجاد می شوند هم ممکن است باعث شوند فکر کنید که شاید در مسیر اشتباه قرار دارید. کنترل اوضاع به نظرتان دشوار می رسد و نمی توانید به راحتی روی انجام کارهایتان تمرکز کرده و برای مشکلاتتان راه حلی پیدا کنید. شاید بهتر باشد امروز وقتتان را صرف تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات لازم کنید. راه برقراری ارتباط را باز بگذارید و کاری نکنید که کسی از بیان نظراتش وحشت داشته باشد. تمام روز را به فکر کردن به مسائل کاری نگذرانید و زمانی را هم به عزیزانتان و تفریح و استراحت اختصاص دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز افکارتان از وضوح بالایی برخوردارند و شاید بتوانید آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. برای این که در تحقق افکارتان موفق شوید بهتر است با دیگران مشورت کنید. جهت غلبه بر موانعی که سر راه تان قرار می گیرد باید خلاقیت به خرج دهید. به نتیجه ی نهایی فکر کنید و نسبت به آن خوش بین باشید تا نگرانی بر شما غلبه نکند. یادتان باشد که به رویاهای تان شک نکنید. امروز شاید به طور ناخواسته سعی کنید میل و نظر خود را به اطرافیانتان تحمیل کنید. رفتار قانع کننده و ملایمی که شما با دیگران دارید کمک می کند تا آنچه می خواهید را خیلی راحتتر از آنچه انتظار دارید به دست بیاورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از آن روزهایی است که باید رویاهای بزرگی برای خودتان و زندگیتان در سر داشته باشید. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیش از هر چیز دیگری می خواهید. بالاترین حد خواسته هایتان را در نظر بگیرید، زیرا در حال حاضر هیچ حد و مرز و محدودیتی برای شما وجود ندارد. تنها چیزی که می تواند مانع شما شود فکر و خیال خودتان است. اگر نقشه ها و برنامه هایتان زیاد منطقی به نظر نمی رسند نگران نباشید. بیشتر به فکر چیزی که می خواهید به دست بیاورید باشید، نه اینکه چطور باید آن را به دست بیاورید. شما کمی حساس و بدخلق شده اید و دلیل آن را هم نمی دانید. سعی کنید ذهن خودتان را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید و به این مسأله زیاد فکر نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر چه علاقه زیادی به کار کردن دارید، اما از طرفی هم دوست دارید که شادی و تفریح کنید. دیگران همیشه فکر می کنند که آدم خیلی جدی و پرکاری هستید و نمی توانید آن قدرها استراحت کنید. شاید کمی عشق بتواند زندگی تان را تغییر دهد. بهتر است یک روز را به خودتان استراحت دهید و هیچ کاری نکنید، به این ترتیب می توانید با یک انرژی دوباره به کارتان برگردید. امروز شما می توانید به خوبی برنامه هایتان را کنترل کرده و کارها را طبق نقشه های خود پیش ببرید. کمی جسارت به خرج دهید و ریسک کنید، زیرا امروز احتمال دستیابی شما به خواسته هایتان بالاست و خطر چندانی شما را تهدید نمی کند..

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موافقت با شما اصلا کار دشواری نیست، زیرا همیشه سعی می کنید طوری رفتار کنید که انگار نظراتتان با دیگران تفاوت چندانی ندارند و خیلی خوب با آنها کنار می آیید. با این حال امروز سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که به نظرتان دارد چرند می گوید و واکنش هایتان ممکن است عصبانیت او را به همراه داشته باشد. درست است که شما به طور کلی به خوبی با دیگران کنار می آیید، اما هیچ تمایلی ندارید که کنترل امور را به یک نفر بدهید که به نظرتان هیچ صلاحیتی ندارد و روز خودتان را با این کار خراب کنید. درست است که همه غیبت می کنند، اما این بهانه ی خوبی برای اینکه شما هم این کار را بکنید نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به شدت نیاز دارید که کمی راحت تر باشید و قدم در مسیری بگذارید که برای تان آشناتر است. اما در حال حاضر عبور از چنین مسیری اصلاً مورد علاقه ی شما نیست. شاید دوست داشته باشید که به تجربه های لذت بخش گذشته فکر کنید، اما باید بدانید که این رویه در پیشرفت شما نقش مؤثری ندارد. تنبل نباشید و مدام به عادت های گذشته ی خود نچسبید. اگر واقعاً قصد دارید که در یک رابطه تغییر ایجاد کنید، پس باید دست به خطر بزنید و احساسات تان را بروز دهید. اگر در طول هفته وقتی برای تحرک بدنی ندارید امروز صبح زود بیدار شوید و کمی ورزش و پیاده وری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟