طالع بینی امروز / 11 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل دارید که به جستجوی ناشناخته ها بروید، اما قبل از هر چیزی اول باید انتخاب هایی را که پیش رو دارید خوب بررسی کنید. معمولاً برای این که بر ترس های تان غلبه کنید به سرعت خودتان را وسط ماجرا می اندازید. از آن جایی که اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته بسیار حساس شده اید، به همین خاطر می توانید وجود مشکلات را پیش بینی کنید. درست است که در فکر کردن بر اساس واقعیت های پیرامون مهارت زیادی دارید، اما برای این که بتوانید به بهترین نتیجه ی نهایی دست پیدا کنید باید کمی دوراندیش باشید. لزومی ندارد برای این که توجه دیگران را به خود جلب کنید خیلی مایه بگذارید، زیرا به نظر می رسد که در این مسیر دیگر به این فکر نمی کنید که کار را با چه کیفیتی باید انجام دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برنامه خودتان را کمی سبک تر کنید و اگر کارها به شما اجازه می دهند کمی به خودتان استراحت بدهید. در مکالماتی که با دیگران دارید متوجه خواهید شد که مکالماتتان با آنها خیلی فعال تر از همیشه هستند و بهتر پیش می روند. فقط یادتان باشد همان طوری که شما انتظار دارید وقتی حرف می زنید دیگران به حرف هایتان توجه کنند، شما هم باید زمانی که آنها صحبت می کنند دقت بیشتری به حرف هایشان نشان داده و فقط به فکر جوابی که قرار است بدهید نباشید. امروز تبادل دو جانبه افکار و اطلاعات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروز فرصت پیشرف رابطه عاطفیتان و برای مجردها هم احتمال آغاز یک رابطه جدید وجود دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فرصت هایی که برای پیشرفت و ماجراجویی در اختیار دارید شما را هیجان زده کرده اند، اما این را هم می دانید که این خواسته ی خود را باید فدا کنید تا بتوانید به اهداف تان دست پیدا کنید. نگران چیزهایی که ممکن است بین شما و موفقیت تان مانع شوند نباشید. یعنی باید به خودتان اعتماد داشته باشید و به خودتان یادآوری کنید که می توانید همه ی موانع را از میان بردارید. برای این که شانس موفقیت خود را افزایش دهید باید یک نقشه ی کاربردی بکشید و آن را تا وقتی به سرانجام نرسیده رها نکنید. باید خیلی دقیق برنامه ریزی کنید، اما این را هم بدانید که نمی شود همه ی برنامه های تان را جزء به جزء مدیریت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما احساس می کنید که بار سنگینی از روی دوشتان برداشته شده است و خیلی راحت تر شده اید. شاید سبکبارتر از قبل شده باشید، اما هنوز تنش های عاطفی زیادی در زندگیتان وجود دارند که باید به آنها رسیدگی کنید. زمان آن فرا رسیده است که کمی بیشتر به وضعیت سلامتی خود اهمیت بدهید. به پیاده روی و ورزش بروید و مصرف دخانیات را قطع کرده و یا به حداقل برسانید. انجام فعالیت های بدنی نه تنها باعث بهتر شدن حال جسمانی شما خواهد شد، بلکه ذهن شما را نیز بازتر کرده و به شما کمک خواهد کرد که خیلی راحت تر راه رهایی از وضعیتی که در آن قرار گرفته اید را بیابید. حداقل برای یک روز هم که شده این کار را امتحان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تصمیم دارید احساسات تان را مدفون کنید تا بتوانید از محدودیت های تان فراتر روید. برای این که احساس رضایت کنید باید ظاهر اجتماعی خود را حفظ کنید و اضطراب تان را پنهان نمایید، به این ترتیب دیگران فکر خواهند کرد که از هیچ چیز نمی ترسید. بدانید که نیازی نیست طوری رفتار کنید که همه شما را یک قهرمان ببینند. فقط باید به آرامی و آهستگی به راه خودتان بروید، بعد نتیجه ی مطلوب خودش پیش خواهد آمد. از این که فقط کارتان را خوب انجام دهید راضی نخواهید شد، بلکه دوست دارید طوری رفتار کنید که همه از دستاوردهای شما صحبت کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما برنامه فشرده ای برای زندگی و آینده خود تدارک دیده اید؛ بار مسئولت هایی که پذیرفته اید کمی بیش از حد توانتان است و این موضوع باعث شده که فشار خیلی زیادی را روی خودتان احساس کنید. امروز کمی از تلاش بی وقفه ی خود برای بالا رفتن از پله های ترقی دست بردارید و نگاهی به دنیای اطرافتان بیندازید و ببینید دور و برتان چه می گذرد. کمی بیشتر با اطرافیان خود وقت بگذرانید و اگر برایتان امکان دارد همراه با دوستان خود به تماشای یک فیلم یا تئاتر بروید. این کارها به شما کمک خواهند کرد تا بخشی از تنشی را که در درونتان وجود دارد و ممکن است حتی خودتان هم متوجه آن نباشید، تخلیه کنید و حال بهتری داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید در یک رابطه دچار مشکل شده اید و همین امر اضطراب های تان را زیاد کرده است. شاید یک کسی بدون هیچ دلیل خاصی با برنامه های شما مخالفت کند. ممکن است از شنیدن نظر یکی از اطرافیان تان به شدت تعجب کنید، زیرا چیزی که می گوید اصلاً با افکار شما هماهنگ نیست. دل تان نمی خواهد دعوا راه بیندازید، اما از طرفی نمی توانید تحمل کنید که هر کس به راه خودش برود. باید مشکلات را قبل از این که بزرگ شوند حل کنید تا بعداً به دردسر نیفتید. امروز کار کردن برایتان بسیار خسته کننده خواهد بود و دلتان پر می زند برای این که وقتتان را با عزیزانتان بگذرانید. بعد از پایان کار روزانه تان اگر توانی برایتان باقی مانده بود با دوستانتان در خانه و یا در یکی از کافه رستوران های مورد علاقه تان دور هم جمع شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است وضعیت با ثباتی که برای خود ساخته بودید به لرزش در بیاید و ثبات اولیه ی خود را از دست بدهد، اما جای هیچ نگرانی نیست. کافی است کمی انعطاف پذیرتر باشید و اصرار به حفظ کردن خود در این وضعیت نداشته باشید. خنده و شوخی را وارد جریان اتفاقات امروز کنید و ایده هایی که در سر دارید را با اطرافیان خود مبادله کنید. خوشبختانه امروز شما توانایی ویژه ای در قانع کردن دیگران دارید و می توانید کاری کنید که به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. با این که شما نسبت به اولویت های خود به خوبی آگاه هستید، اما ممکن است امروز نتوانید آنها را عملی کنید. همه چیز به داشتن یک زمانبندی درست بستگی دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سرشار از انرژی هستید و تصمیم دارید که هیجان تان را پنهان کنید، زیرا فکر می کنید که در غیر این صورت تعادل همه چیز به هم خواهد خورد. اما متأسفانه اگر احساسات تان را بروز ندهید به جای این که به اطرافیان تان کمک کرده باشید فقط به آن ها فشار وارد کرده اید. به شما توصیه می شود که بسیار احتیاط کنید و احساسات تان را به تدریج فاش کنید تا دیگران از شدت شور و هیجان شما آسیب نبینند. در فعالیت های بدنی که فرصت حضور در یک گروه را برایتان فراهم می کنند شرکت کنید و همزمان هم به سلامتی خود رسیدگی کنید و هم نیاز خود به حضور در اجتماع و ارتباط با دیگران را برآورده سازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اجازه ندهید که در سکون و رکود گیر کنید و زمام امور زندگیتان را در دست بگیرید. ببینید امروز چقدر کار می توانید انجام دهید و در کارهایتان تا چه حد پیش می روید. به کارهایی که فکر می کنید مدت هاست پیشرفتی نداشته اند نگاهی بیندازید و ببینید برای به حرکت در آوردن آنها چه باید بکنید. شاید نتوانید همین امروز برنامه هایی که برای آنها دارید را عملی کنید، اما همین که به فکر راه حلی برای آنها باشید و وقت و انرژی لازم را صرفشان کنید هم کفایت خواهد کرد.سعی کنید در مورد موضوعات مختلف مطالعه کنید و یکی دو مجله هم ورق بزنید. اگر قصد شروع پروژه جدیدی را دارید توجه بیشتری به جزئیات داشته باشید و زیاد هم عجله نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مدام به این فکر می کنید که چرا نقشه های اخیرتان با شکست مواجه شدند. می خواهید هر طور شده موانع را از میان بردارید، پس بدانید که باید میانه روی پیشه کنید. برای این که به مقصودتان برسید یادتان باشد که اشتباهات را اصلاح کنید. اصلاً کار درستی نیست که با شتاب وارد عمل شوید. اگر زیاده روی کنید درست مثل این است که هیچ اقدامی در پیش نگرفته اید. مدام به گذشته فکر نکنید، حواس تان به مسیری باشد که در پیش دارید و برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید. امروز با اعتماد به نفس تمام آنچه فکر می کنید باید بگویید را به زبان بیاورید. کلمات شما تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیانتان خواهند داشت، پس کلمات خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز فوق العاده ای است برای این که به محض بیدار شدن، از تخت خود بیرون پریده و یک دنیا کاری که برای انجام دادن دارید را هرچه سریعتر شروع کنید. شاید کمی شک و تردید داشته باشید و یا ندانید که از کجا باید شروع کنید، اما نگران این چیزها نباید. حتی اگر از یک کار به کاری دیر بپرید هم مشکل خاصی برایتان پیش نخواهد آمد و در پایان بخش عمده ای از کارهایتان را به انجام خواهید رساند. در هر گروهی که قرار می گیرید حرف های خود را با صراحت بیان کنید. فعالیت های فیزیکی و ورزش هایی که باعث می شوند عمیق نفس بکشید را انجام دهید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا آرامش بیشتری پیدا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟