طالع بینی امروز / 4 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی کاری که انجام می دهید آن چیزی نیست که احساس تان به شما می گوید زندگی پیچیده می شود. به نظر می رسد که عقل و احساس تان با یکدیگر هماهنگ نیستند، اما این وضعیت آن قدرها هم که فکر می کنید بد نیست. هیچ راهی وجود ندارد که عقل و احساس تان را با هم راضی نگه دارید، اما چرا فکر می کنید که باید این کار را بکنید؟ اگر می خواهید تصمیمی بگیرید بد نیست که به احساسات دیگران هم توجه کنید، اما حواس تان باشد که احتیاجات خودتان را از یاد نبرید. البته غیر ممکن است که بتوانید همه را راضی نگه دارید، اما مطمئن باشید که تلاش های شما بی نتیجه نخواهند ماند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یکی از نزدیکان تان به دلیل فشارهایی که اخیرا به او وارد شده، صبر خود را از دست داده و زود از کوره در می رود. حتی ممکن است که بر سر شما هم داد بزند. این موضوع شما را نگران می کنید زیرا دلیل تغییر رفتارهای او را نمی دانید. در این شرایط بهتر است که با او صحبت کنید و به او بفهمانید که شرایط اش را درک می کنید. نشان دهید که حامی او هستید و تنهایش نمی گذارید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، اگر چه تمایل زیادی به آن ندارید اما بد نیست که در موردش فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آنچه امروز باعث انگیزه ی شما می شود یک عامل درونی است و باید یادتان باشد که امروز بیشتر از روزهای دیگر مسئول هستید، به ویژه اگر تصمیم دارید که احساسات تان را فاش کنید. چیزی هست که قلب و احساس شما را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده است و دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی این تجربه حرف بزنید. اما هرچه بیشتر درباره ی آن حرف بزنید متوجه خواهید شد که توصیف آن چه احساس می کنید دشوارتر می شود. گاهی بعضی چیزها در قدرت کلام نمی گنجند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خودتان را برای وقوع اتفاقی آماده کرده اید اما این اتفاق خیلی راحت از آنچه شما انتظارش را داشته اید می گذرد. البته شاید مجبور شوید مقداری از پول هایی که ذخیره کرده اید را نیز خرج کنید اما نگران نباشید زیرا تمام آنها به دست تان باز خواهد گشت. اگر مجرد هستید، فردی نظر شما را جلب می کند اما بهتر است که گول ظاهر را نخورید. شاید اکنون زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات در رابطه عاطفی تان نباشد. پس فعلا صبر کنید تا زمان موعود فرا رسد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز فکر کردن به شروع یک کار جدید بهتر از عملی کردن آن باشد. بهتر است به ارزش هایی که باورشان دارید توجه کنید، زیرا در موفقیت شما بی نهایت تأثیرگذارند. پس برای این که بیشترین تأثیر را روی شرایط فعلی تان بگذارید باید یک بار دیگر به باورهایتان رجوع کنید. اگر تصمیم بگیرید که به راه خودتان بروید شاید برای مدت کوتاهی احساس تنهایی کنید. سعی کنید اولویت های فراموش شده تان را دوباره به خاطر بیاورید و برای نشان دادن قابلیت هایتان تلاش کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خبری از یک دوست قدیمی و دور می شنوید. بدون قضاوت بهتر است تا زمانی که با دوستان تان صحبت کنید، منتظر بمانید. مطمئنا فردا ذهن شما نیز آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید. از آنجا که شما عادت دارید ناراحتی تان را پشت کارهایتان پنهان کنید، امروز نیز این اتفاق برایتان می افتد. اما این کار در دراز مدت می تواند نتایج منفی بر جسم و روح تان وارد کند. بنابراین قبل این که خودتان را با خودخوری نابود کنید، حرف هایتان را با شخص دیگری در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز ممکن است یکی از اطرافیان تان شما را به توجه به واقعیت وادارد، اگر پیام او را با دل و جان بشنوید حتماً به نفع تان خواهد بود. اگر بیش از حد مورد قضاوت قرار گرفتید بهتر است این حرف ها را جدی نگیرید، البته نه این که حقیقت را نادیده بگیرید یا انکار کنید. حواس تان باشد که خودتان را درگیر شک و تردید نکنید. آن چه را به شما می گویند مثل یک هدیه آسمانی بپذیرید و بعد آن چه را که درست و قابل اعتماد است به کار بگیرید و بقیه را دور بریزید. اگر راهکارتان را بهبود ببخشید مسیر موفقیت تان هموارتر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فردی برای کمک نزد شما می آید. اگر چه حل کردن آن کار زمان بری است اما به آن شخص و اطرافیان تان آرامش می دهد، پس تلاش خود را بکنید. مطمئنا خوبی شما جبران خواهد شد. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند. پس به جای این که فرصت هایتان را از دست دهید، آگاهانه راهی را که خودتان فکر می کنید درست است پیش بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی حرف از عشق می شود شما می توانید به یک قهرمان تبدیل شوید، اما به نظر می رسد که امروز عقل تان چیز دیگری به شما می گوید و مانع تان شده است. شاید درست زمان بندی نکرده اید، یعنی الآن زمان مناسبی برای این کار نیست. شاید هم کسی که باید صدای عشق تان را بشنود اکنون در دسترس نیست. شاید حتی او نمی داند که شما اصلاً وجود دارید. آشفتگی هایی که پیش می آیند تحمل کنید و بدانید که اگر بر خودتان مسلط شوید این وضعیت تمام می شود. بد نیست کمی هم از حس شوخ طبعی تان کمک بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده فردی قصد دارد که به طور پنهانی به شما نزدیک شود. بهتر است که از این کار او جلوگیری کنید زیرا که در زندگی تان اختلال ایجاد می کند. شاید اگر واضح تر اعتقادات و نظرات خود را بیان کنید، دیگران اجازه سواستفاده به خودشان ندهند. اگر این روزها تمرکزتان را بیشتر روی کارتان بگذارید، بازدهی بهتری خواهید گرفت. شریک زندگی شما به زودی موضوعی را با شما در میان می گذارد. به جای این که به سرعت به او پاسخ دهید، اول خوب فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یکی از عالی ترین قدرت هایی که اکنون در اختیار دارید این است که می توانید محیط پیرامون تان را تحت فرمان خود درآورید و همه چیز را کنترل کنید. به این ترتیب آن هایی که دوست شان دارید در امنیت به سر خواهند برد. معمولاً آن هایی که متولد این برج هستند این ویژگی را دارند، حتی شاید امروز بتوانید این چتر حفاظتی را روی سر همه ی خانواده تان بگسترانید. اکنون در این باره بسیار احساس مسئولیت می کنید. یادتان نرود که بگذارید در این مسیر قلب شما راهنمای تان باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در خانه تان اتفاقی مثل خرابی وسایل خانه یا پمپ آب می افتد. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر آنها را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد. پس بهتر است همین امروز برای درست کردن آنها اقدام کنید. موضوعی میان شما و شریک زندگی تان را شکراب کرده است. اگر چه از بیان احساسات واقعی تان می ترسید اما بهتر است آنچه در دلتان می گذرد را به زبان آورید. احتیاجی به عصبانی شدن نیست، همین که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید، بسیاری از مسائل حل می شود.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟