طالع بینی امروز / 3 تیرماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک ها و روش ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید آنها را مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان ایجاد نکنید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. شما دارید وارد مرحله جدیدی می شوید که در آن زندگی عاطفیتان برای شما اهمیت و اولویت بسیاری پیدا می کند. از این فرصت استفاده کرده و تحولات لازم را در رابطه خود ایجاد کنید و ایده های جدیدی را برای پیشرفت این رابطه به کار بگیرید. اگر مجرد باشید نیز این احتمال وجود دارد که با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند خیلی سریع جای خود را در دلتان باز کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند. اکنون حمایت های بیشماری پشت سر شماست، فقط لازم است که دقیقاً بگویید به چه نوع کمکی نیاز دارید. اگر بخشی از کارها را به دیگران محول کنید، از نتایج شگفت انگیزی که حاصل می شود متعجب خواهید شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا به نظر می رسد که یک نفر همه ی برنامه های تان را نقش بر آب کرده است؛ اما بدانید که این وضعیت فقط برای این است که شخصیت شما مورد آزمایش قرار بگیرد. اکنون زمان آن است که رویکردتان را در برخورد با مشکلات تغییر دهید. خوشبختانه، می توانید موانع را کنار بزنید، اما وقتی صحبت از تعهدات تان است باید جدی تر عمل کنید. آستین ها را بالا بزنید و عزم تان را جزم کنید تا از همین امروز دست به کار شوید، مطمئن باشید که با این کار شانس موفقیت تان افزایش می یابد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد، اما می توانید به سادگی از بودن در کنار عشقتان لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای پرداختن به تفاوت هایی که بین شما و دیگران وجود دارند خواهد بود. آیا به جنبه هایی از وجودتان که شما را تبدیل به شخصی منحصر به فرد می کنند آگاه هستید؟ اگر جوابتان منفی است وقت آن رسیده که بیشتر به این نکته توجه کنید. اگر خودتان به تنهایی نمی توانید جواب این سوال را پیدا کنید سعی کنید از دوستانتان بخواهید برای یافتن این پاسخ به شما کمک کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن دارید که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد لزومی ندارد که دست از مدیریت امور بردارید، اما این را هم بدانید که شما در برابر همه مسئول نیستید. به نظر می رسد که امروز خیلی جدی هستید، اما ممکن است کودک درون تان زمانی که احساس امنیت کرد بخواهد کمی شیطنت کند. اکنون افکار رنگارنگ به سراغ تان آمده اند، پس از این فرصت استفاده کنید تا کاری خلاقانه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر کمی شادتر زندگی کنید، کیفیت کاری که انجام می دهید نیز افزایش می یابد. اگر خسته اید تردید نکنید و از دیگران کمک بخواهید و سعی نکنید که خودتان را فدای کارتان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شاید یک هفته ده روز اخیر زیاد باب میلتان نگذشته باشد، اما امروز همه این مدت را جبران خواهد کرد. خودتان را برای موج جدیدی از تغییرات آماده کنید زیرا اتفاقات زیادی در انتظارتان خواهند بود. شما احساس می کنید در حال حاضر نمی توانید تمام تغییراتی که در زندگیتان دارند پیش می آیند را بپذیرید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. توانایی خود در هماهنگ شدن با جریان زندگی را دست کم نگیرید، اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید. امروز روز خوشایندی برای شما خواهد بود و اتفاقاتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید بالاخره برایتان پیش خواهند آمد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افکار بلندپروازانه ای که داشتید و حرف های قلمبه سلمبه ای که چند روز پیش زدید، امروز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. صداقت و خوش بینی از جمله خصوصیات اخلاقی قابل ستایش اند، اما باید راهی پیدا کنید تا همه ی این ها را به دیگران ثابت کنید و به واقعیتی ملموس تبدیل نمایید. باید به همه چیز نظم و ترتیب ببخشید و انرژی خود را هوشمندانه به کار بگیرید؛ مرز بین موفقیت و شکست همین جاست. صبوری و پشتکار دو یار شکست ناپذیرند که شما را به موفقیت خواهند رساند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده آیا در چند هفته آینده تغییراتی در شما و زندگیتان ایجاد خواهد شد؟ بله، آن هم از نوع اساسی! به احتمال زیاد شما به یک سفر هیجان انگیز خواهید رفت، یا شغلتان را رها کرده و کار و حرفه جدیدی را شروع می کنید و همچنین با افراد جدید و جالبی آشنا خواهید شد. تغییرات کیهانی برای شما نیز تغییرات قابل توجهی را در پیش خواهند داشت، خودتان را برای هر چیزی آماده کنید و از جوی که ایجاد شده است لذت ببرید. برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید. امروز هر چقدر می توانید مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که تلاش های اخیرتان به بار نشسته اند و اکنون می توانید حاصل شان را ببینید. اکنون نباید خودتان را به حاشیه برانید، اما به نظر می رسد که هنوز برای یک شروع بزرگ کاملاً آماده نیستید. آهسته قدم بردارید تا دیگران بتوانند پشت سرتان حرکت کنند، اما سعی نکنید که همه ی نمایش را به تنهایی بگردانید. نباید تمام مسئولیت ها را به تنهایی به دوش بکشید، فقط بذر موفقیت را بپاشید و اجازه دهید هر کسی بخشی از کار را به عهده بگیرد. مسئولیت های سنگینی به عهده دارید، اما دیگران آماده اند که به کمک تان بشتابند تا بتوانید فشار کار را تحمل کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟