طالع بینی امروز / 29 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، به همین دلیل کمی گیج اید که از کجا شروع کنید. اعضای خانواده شما نیز مسئولیت های زیادی به گردن تان انداخته اند. اما نگران نشوید، از مهمترین ها آغاز و باقی را به روزهای دیگر موکول کنید. اگر چه دیگران نظرات مختلف زیادی با شما دارند اما بهتر است که به جای عصبانیت، به حرف هایشان گوش دهید. شاید این تفاوت در زاویه دید باعث شود که چیزهای جدیدی بیاموزید. به زودی یک جشن در خانواده تان برپا خواهد شد که روحیه تان را دگرگون خواهد کرد. دوست دارید که امروزتان را در بیرون از خانه بگذرانید و تا می توانید برای خودتان پول خرج کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما کمبود آگاهی از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست. دامنه ی توجه تان را به وقایع اطراف محدود کنید تا بتوانید از قدرتی که در این لحظه نهفته است استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است مجبور شوید دلیل کارهای اخیرتان را توضیح دهید، اما پیش از آن که بابت انجام کاری ابراز تأسف کنید بهتر است ابتدا انگیزه های تان را مورد بررسی قرار دهید. البته اگر متوجه شدید که مرزهای دیگران را زیرپا گذاشته اید عذرخواهی فراموش تان نشود. اگر هنوز از اهداف تان مطمئن نیستید این قضیه را انکار نکنید. به خاطر داشته باشید که رویکرد شما و انتخاب های تان نباید تحت تأثیر واکنش های دیگران قرار بگیرد. کمی مهربانی مسیرتان را هموارتر خواهد کرد. همه چیز با سرعت به پیش می رود، پس به جای این که نگران آینده باشید بهتر است به همین حالا فکر کنید. به زودی خبر خوشی در محیط کار خواهید شنید که نتیجه تلاش های اخیرتان است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حرفی را می شنوید که تمرکز شما را برای انجام دادن کارهای روزمره، از بین می برد. شما از حواس پرتی بیزارید به همین دلیل بهتر است که برای چند دقیقه از کارتان دست بکشید. این روزها زمان زیادی را در ترافیک بوده اید، ورزش می تواند هم جسم و هم روح شما را شاداب کند، بنابراین حتی اگر وقت تان محدود است، آن را در برنامه تان جای دهید. به زودی به یک درآمد مالی خوبی می رسید، آنچه مدت هاست لایق اش هستید. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. حوادثی که امروز اتفاق می افتند شما را از مسیر اصلی منحرف خواهند کرد، پس انتظار پیشرفت آن چنانی به سوی اهداف تان را نداشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.رابطه عاشقانه ای که با شریک زندگی تان داشتید، یکنواخت و کسل کننده شده است. برای هیجان دادن دوباره به آن، تجربه های جدید را به رابطه تان اضافه کنید. سفرهای یک روزه یا فعالیت های هیجان انگیز انتخاب های خوبی هستند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که احساساتی به آینده ی تان نگاه نمی کنید و حالا که در مسیر حرکت قرار گرفته اید اصلاً برای تان مهم نیست که باد به کدام سمت می وزد. نسبت به گذشته حس پیچیده ای دارید، شاید حتی خواسته هایی که دارید از گذشته ی تان ریشه می گیرند. یادآوری خاطرات تمرین مناسبی است تا بتوانید الگوهای پیشین را مجدداً بررسی کنید. فقط این که سعی نکنید همه چیز را طوری تغییر دهید که با راهکار جدیدتان مطابقت کند، زیرا ممکن است با این کار هرچه را که رشته کرده اید پنبه کنید. اگر گذشته تان را از دست دادید، اکنون زمان حال تان را خراب نکنید. شادی را خود شمایید که می سازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید به زودی خبری از موفقیت تان می شنوید در حالی که انتظارش را نداشتید. آنقدر این موضوع برایتان شوکه کننده است که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. کمی به خودتان زمان دهید سپس تصمیم درست را بگیرید. به تازگی با فردی آشنا شده اید. اگر چه اوایل فکر می کردید که تفاهم زیادی با او دارید اما حال جور دیگری می اندیشید. اما باز هم بهتر است که صبر کنید و از پیش داوری دست بردارید. نتیجه رابطه تان هر چه که شد آن را به فال نیک بگیرید. آنچه شما را برای دیگران جذاب می کند، روحیه مثبت اندیشی شماست. زمانی که به میهمانی دعوت می شوید، همه از بودن شما لذت می برند و در صورت غیبت، جای خالی تان به شدت حس می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود. قدر خوزتان را نمی دانید و مدام خودتان را سرزنش می کنید. اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از این که وقایع حیرت انگیز یکی پس از دیگری شگفت زده ی تان می کنند خسته شده اید و دل تان می خواهد که به همان زندگی ساده ی گذشته بازگردید. خوشبختانه، این شتاب و سرعت به زودی فروکش خواهد کرد. در این فاصله می توانید به کارهایی که علاقه مندیدی بپردازید، اما خودتان را خسته نکنید. باید بدانید که نمی شود واکنش های دیگران را نسبت به وقایع جاری کنترل کرد، اما می توانید رویکرد خودتان را در مواجه با امور غیرقابل پیش بینی تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انعطاف پذیر باشید. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده به جای این که به یک نفر دیگر اجازه دهید برای کاری که شما انجام داده اید اعتبار به دست بیاورد و مورد تشویق و تایید قرار بگیرد خودتان جلو بروید و در مرکز توجه قرار بگیرید. از این که توانایی ها و موفقیت های خود را به نمایش بگذارید خجالت نکشید. شما معمولا از افرادی که چنین رفتارهایی از خودشان نشان می دهند دوری می کنید و علاقه ای به رفت و آمد با آنها ندارید زیرا فکر می کنید که رفتاری سطحی دارند و خودخواه هستند. اما گاهی باید توانایی ها و برتری هایتان را به نمایش بگذارید تا دیده شوید. در زمینه عشق و روابط عاطفی این ماه برای شما ماهی بسیار خوب خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش سریعا اجرا شوند و آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که بین گذشته و حال گیر افتاده اید. دوستان و همکاران تان ممکن است وادارتان کنند تا یکی از عادت های گذشته تان را کنار بگذارید، اما هنوز به این آمادگی نرسیده اید که گذشته را پشت سر بگذارید. هرچه بیشتر سعی می کنید روی زمان حال تمرکز کنید، بیشتر گیج می شوید. کمی از فکر و خیال دست بردارید و همان کاری را بکنید که احساس تان به شما می گوید، نه کاری که دیگران از شما می خواهند. پس به ندای قلب تان گوش کنید تا ببینید شما را به کجاها خواهد برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟