طالع بینی امروز / 27 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما این اواخر فکر انجام کار جدیدی را در سر دارید و در صدد هستید که کارتان را رها کرده و سراغ حرفه جدیدی بروید و دیگر ارباب خودتان باشید. اگر چنین نیتی دارید امروز باید کمی وقت گذاشته و در این مورد به طور جدی تحقیق کنید. شما در کنار نیازی که به استقلال کاری احساس می کنید شجاعت لازم برای این کار را نیز در اختیار دارید، پس از آن بهره ببرید. زندگی شما دارد به سوی تعادل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید. در راه رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به حمایت عزیزانتان نیاز خواهید داشت، پس خودتان هم تا می توانید به آنها و احساساتشان اهمیت بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید. امروز تمایل چندانی ندارید که رهبری گروه را به عهده بگیرید، بلکه دل تان می خواهد شما هم عضوی از جمع باشید. اما واقعیت این است که فعلاً هیچ کسی مثل شما کامل و بی نقص عمل نمی کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز درگیر وقایعی هستید که در اطراف تان اتفاق می افتند و تا زمانی که از حرکت بازنایستید همه چیز عالی به نظر خواهد رسید. ممکن است فکر کنید که احساسات تان مانع راه تان هستند. شاید بهتر باشد از سرعت تان کم کنید تا بتوانید شرایط موجود را بهتر زیر نظر بگیرید. سعی کنید به قلب تان رجوع کنید تا همه چیز بهتر بر شما آشکار شود، به این ترتیب می توانید تفاوت را حس کنید. پس احساسات تان نیستند که مانع راه تان شده اند، بلکه نادیده گرفتن آن هاست که مشکل آفرین می شود. شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران را در شادی تان شریک سازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. امروز سعی کنید نسبت به خواسته های عشقتان توجه بیشتری از خودتان نشان دهید. اگر کمی رمانتیک تر باشید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی که حتی فکرش را بکنید پیش خواهد رفت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می‌دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید. اگر کار دیگری نیز هست که دلتان می خواهد به انجام برسانید اما به نظرر دیگران غیر ممکن می رسد امروز روز خوبی برای امتحان کردن شانستان می تواند باشد. با احتیاط جلو بروید، اما خیالتان از این که به هدفتان خواهید رسید راحت باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوست ندارید نقطه ضعف های تان را برملا کنید، برای این که کسی به نقطه ضعف های تان پی نبرد سعی می کنید فوراً وارد عمل شوید و این پا و آن پا نکنید. اما امروز ممکن است نتوانید به این ترتیب عمل کنید، زیرا بیشتر تمایل دارید به کارهایی که می توانید انجام دهید فقط فکر کنید و به مرحله ی عملی کردن افکارتان نزدیک نمی شوید. چیزی که اکنون مانع راه تان شده است شک و تردید نیست، بلکه تصمیم دارید بهترین و کارآمدترین گزینه را برای قدم بعدی انتخاب کنید. در نهایت به شما توصیه می شود که فعلاً رویاهای تان را جدی بگیرید و به دنبال واقع گرایی نباشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما میل شدیدی نسبت به تکمیل کارهای نیمه تمام خود احساس می کنید و آماده اید تا انرژی بسیاری را در این راه صرف کنید. البته کارهای دیگری هم هستند که امروز به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند و همین باعث می شود مجبور باشید انرژی بسیاری را صرف کنید. با این حال در پایان روز به خاطر به انجام رساندن کارهایتان احساس شادی بسیاری خواهید داشت. برای شما که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت روزگار گذشته هستید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را پشت سر بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کنید، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند. امروز شما با انرژی تمام آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن هدفی که برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار خواهید گرفت. اراده و پشتکارتان در کنار شجاعتی که امروز در اختیار دارید معجزه خواهند کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هم مثل روزهای دیگر باید با مشغله های زیادی دست و پنجه نرم کنید، با این تفاوت که امروز می توانید طوری رفتار کنید که مشغله های زیاد اذیت تان نکند. انتخاب با شماست؛ به جای این که خودتان را در همه ی مسایل درگیر کنید، بهتر است فقط با یک لبخند آن ها را پشت سر بگذارید. از این فرصت استفاده کنید تا کمی به استراحت بپردازید. مراقبه انجام دهید یا کمی خیالبافی کنید تا دوباره انرژی از دست رفته ی تان را بازیابید. درست زمان بندی کنید تا وقتی از این استراحت کوتاه برگشتید با مشکل مواجه نشوید. خوشبختانه، وقتی دیگران ببینند که سرشار از انرژی به کارتان ادامه می دهید تحسین تان خواهند کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز ذهن شما به صورت فوق العاده ای سریع و با دقت عمل می کند و ایده های جدیدی برای شروع کارها و پروژه های تازه به فکرتان خواهند رسید. خوشبختانه انگیزه شما نیز در سطح بالایی قرار دارد و شجاعت کافی برای ریسک کردن در صورت لزوم را نیز در اختیار دارید و هیچ عجیب نیست اگر بخواهید غیر ممکن ها را به دست بیاورید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید، اما حتما جلو بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است کسی با افکار شما همگام شود، اما این قدر درگیر رسیدن به اهداف تان هستید که اصلا متوجه نخواهید شد. اما اگر در مسیری که پیش گرفته اید از همراهی دیگران استفاده کنید بیشتر پیشرفت خواهید کرد، پس این فرصت را از دست ندهید و به این فکر نکنید که ممکن است وابسته به دیگران به نظر برسید. دل و جرأت به خرج دهید، نگرانی های تان را با دوستی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. وقتی احساسات تان را گفتید، حتماً از واکنش مثبتی که دریافت می کنید شگفت زده خواهید شد. فقط باید سعی کنید از صمیم قلب حرف بزنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟