طالع بینی امروز / 14 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوستان تان افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد. کم بودن پیشرفت شما باعث شده است که بخواهید بیشتر و بیشتر فشار وارد کرده و به سمت جلو پیش بروید، اما امروز این طور به نظر می رسد که بی آن که هیچ حرکتی در کار باشد، فقط چرخ هایتان دارند می چرخند و شما دارید خودتان را خسته می کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با همسرتان بحث های جدی می کنید و آنها آماده اند تا عقاید و نظراتشان را برای تان بیان کنند شاید کمی نگران شوید اما هیچ دکدام از آنها نگران کننده نیست. امروز شما مورد توجه و مراقبت شخصی قرار خواهید گرفت. مسلم است که آنها عمیقاً به شما توجه دارند، حتی اگر از گفتن این مطلب خجالت بکشند. مسائل عشقی و احساسی دقیقاً مطلبی است که سازنده روحیه امروز شماست، چه با عشق حقیقی خود خلوت کرده باشید و چه روی صندلی راحت لم داده و یکی از فیلم های سینمائی را نگاه کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هم اکنون نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. مسیری که شما دارید طی می کنید به خاطر مشکلات و ناهمواری های به ظاهر کوچک و بی اهمیت خیلی پیچیده تر از آنی شده است که انتظارش را داشته اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد! بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید، سپردن کارها به دست حس خلاقیتتان خیلی بهتر از منطق همیشگیتان برای پیش بردن کارها و استفاه از انرژی امروزتان به کارتان خواهد آمد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مقداری پول به صورت کاملا غیر منتظره به دست شما خواهد رسید. به احتمال زیاد مبلغ آن خیلی زیاد نیست، اما بهر حال برای شما خوشایند خواهد بود. ممکن است این پول را مدت ها پیش به کسی قرض داده باشید و امروز در حالی که دیگر از پس گرفتن آن نا امید شده اید به شما بازگردانده شود. شاید هم آن را از طریق فروختن چیزی که مدت ها در تلاش برای فروش آن بوده اید ولی موفق نمی شده اید به دست بیاورید. به هر حال شما تمایل زیادی به پس انداز این پول ندارید و ترجیح می دهید با دوستانتان به خرید رفته و آن را خرج کنید و یا شاید هم همه را به یک شام خوشمزه دعوت کنید، در هر صورت این پول برای مدت زیادی در جیب شما دوام نخواهد آورد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید. امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید. امروز ممکن است تغییرات و پیشرفت هایی که در زندگیتان ایجاد شده اند باعث شوند افرادی به دیدن شما بیایند و خوشحالی در فضای خانه تان موج می زند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پولی که به صورت غیر منتظره به دست آورده اید شما را در رابطه با افزایش دادن دارایی هایتان و یا به دست آوردن سود بیشتر به فکر فرو برده است. شاید به فکر برخی سرمایه گذاری های جدید، به ویژه در زمینه مسکن بیفتید. سعی کنید در تصمیم گیری در این زمینه زیاد عجله نکنید و به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کار وقت خواهید داشت. شما رویاهای بزرگی برای آینده دارید و دلتان می خواهد ایده هایی که در ذهنتان دارید را با دیگران هم در میان بگذارید، اما به نفعتان است در انتخاب کلمات دقت کنید، در غیر این صورت در چشم دیگران همچون بچه ای به نظر می رسید که راجع به یک بازی که مناسب سنش نیست حرف می زند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز آنقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید. از این روز زیبا و شانسی که به شما روی آورده است نهایت استفاده را ببرید. قلبتان چیزهایی را می داند که ذهنتان نمی تواند درک کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود. شاید یک مهمانی یا دورهمی برگزار کنید و شادیتان را با دیگران شریک شوید. این موضوع وقتتان را خیلی خواهد گرفت، اما انرژی مثبت زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موفقیت و خوش شانسی در رابطه با مسائل مالی در حال حاضر باعث خوشحالی بسیاری در شما شده اند. اعتماد به نفس در وجود شما موج می زند و دوستان خوبتان دورتان را گرفته اند و شاید حتی در محل کار و محیط اطرافتان نیز مورد تایید و تشویق قرار گرفته باشید. با این همه ممکن است چند بدشانسی کوچک در طول روز برایتان پیش بیاید که نباید اجازه دهید حال و هوای خوبتان را بهم بزنند. امروز شاید ناگهان به فکر یک مسافرت هر چند کوتاه مدت بیفتید، اما در حال حاضر بهتر است تمرکزتان را روی کارتان بگذارید و دور سفر رفتن را خط بکشید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟