طالع بینی امروز / 11خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمان آن است که لیستی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید، یادداشت کنید. از هدف های بزرگ گرفته تا کارهای کوچکی مانند پرداخت قبض ها. با این کار بسیاری از مشغله های ذهنی تان کاهش می یابد. این روزها از اطرافیان تان غافل بوده اید به همین دلیل آنها کمی از شما دلگیرند. اگر چه گاهی بیان احساسات درونی برای دیگران سخت است اما شما اکنون زمان آن است که به آنها بگویید چقدر برایتان عزیزند. در اولین فرصت سعی کنید که نبودن هایتان را جبران کنید. وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریع تر رفع کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت و دشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید. اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خبرهای خوبی در مورد مسائل مالی به شما می رسد و آنقدر از شنیدن آن خوشحال می شوید که در یک لحظه هزار فکر برای خرج کردن آن به سرتان می زند. اما اگر مراقب نباشید تمام آنها را بر باد خواهید داد. بهتر است که نیمی از آن را برای مخارج اصلی و ضروری کنار بگذارید و نیمی دیگر را برای اهداف بلند مدت تان ذخیره کنید. از آنجا که دیگران نیز در این شادی نقش دارند، با خرید هدیه ای از آنها تشکر کنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که پیشنهادهای زیادی به شما خواهد شد. آن را از دست ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!. اگر چه هم شما و هم شریک زندگی تان روزهای شلوغی دارید اما نباید از خودتان غافل شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سعی در پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است. احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید. دوستی نزد شما می آید و طلب پولی می کند، به جای این که مثل همیشه پاسخ مثبت دهید، خوب فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید میان تعهدات و علاقه تان قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام را انتخاب کنید. اگر باهوش باشید می توانید راهی را بروید که هر دو خشنود باشند. این روزها مدام بهانه می گیرید که چرا زحمت هایتان زیاد و نتیجهه ای که می گیرید کم است اما نگران نباشید زیرا به زودی به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. هر کسی به استراحت و خوشگذرانی احتیاج دارد، اعتیاد به کار عواقب خوبی را برایتان به همراه نخواهد داشت. یک مسافرت کوتاه در آخر هفته، به خصوص با دوستان، حال تان را سر جایش می آورد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!! شاید تا به حال به آن دقت نکرده بودید اما لحن گفتار تاثیر زیادی بر روابط تان دارد. به عنوان مثال اگر رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است، لحن تان را ملایم تر کنید، آنوقت معجزه آن را خواهید دید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز پر از شور و اشتیاق هستید. زندگی شخصی و کاری تان به خوبی پیش می رود و دلیلی برای ناراحتی نمی بینید. تنها نگرانی تان مسئولیت بیش از اندازه است. مطمئنا بار زیادی روی دوش تان است اما شما توانایی انجام تمام آنها را دارید. خودتان را دست کم نگیرید تا دیگران نیز چون شما بیاندیشند. امروز بحث کردن با شریک زندگی تان عاقلانه نیست به این دلیل که هر دوی شما خسته اید و ذهن تان آمادگی بحث های جدی را ندارد. این کار را به روز دیگری موکول کنید. بهتر است به جای این که دیگران را تغییر دهید، زاویه دیدتان را برای خودتان نگه دارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما آگاهی کافی نداشتن از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکارتان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجود دارد آن را خراب نکنید! توانایی ذهن شما به خصوص در مورد مسائل مذهبی و سیاسی به خوبی کار می کند. شما می توانید در بحث هایتان دیگران را شکست دهید اما از این کار اجتناب کنید زیرا هر کسی اعتقادات خاص خود را دارد که محترم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟