طالع بینی امروز / 8 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ممکن است خبرهای حیرت آوری در مورد یکی از آشنایانتان بشنوید که شما را شگفت زده می کند. اما این احتمال نیز وجود دارد که تمام شنیده های شما سوء تفاهمی بیش نباشند، سعی کنید فعلا از هر گونه قضاوت در مورد این شخص خودداری کنید. احتمالا بیشتر شنیده هایتان فقط بدگویی اطرافیان و شایعه هستند. امروز زمان مناسبی است که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد که باز کردن گره آن فقط به شما بستگی دارد. پس تا دیر نشده دست به کار شوید؛ همین امروز تلاش خودتان را برای حل این مشکلات بکنید تا ببینید که می توانید با اراده تان زمان از دست رفته را جبران کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شریک و همراه تان با نقشه هایی که دارید موافقت کند، اما امروز جریان های انرژی بسیار آشفته اند و نمی شود انتظار پیشرفت آن چنانی داشت. برای این که دیگران را با خودتان هم سو و همگام کنید زمان را از دست ندهید. در عوض به خاطر داشته باشید که نقطه نظرات دیگران به اندازه نظرات شما قابل تأمل هستند. پاسخ های متفاوتی به یک سوال وجود دارد، پس همه پاسخ ها را در نظر بگیرید و بررسی کنید و سعی نکنید که به دنبال سریع ترین راه حل برای عرضه به دیگران باشید. همکاری با دیگران در نهایت منجر به بروز بهترین نتایج ممکن خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که این روزها به اطراف و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید با نگاه بی تفاوتی می‌نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس‌ها، یا موقعیت‌هایی که روزها یا حتی سال‌ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های تان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی قبل برگردید. اگر از انتظارات تان دست بکشید آرامش به شما بازمی گردد، به ویژه اگر کمی شوخ طبعی را هم به آن اضافه کنید. توصیه حافظ به شما این است که خندیدن فشار و نگرانی را از شما دور می سازد و این قدرت را به شما می دهد که به آرامی و با ملایمت از شرایط دشوار عبور کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است تغییراتی در زندگی حرفه ای شما پیش بیاید. هرچند این تغییرات در نهایت مثبت و به نفع شما خواهند بود، اما در حال حاضر و شرایطی که دارد برایتان به وجود می آید باعث شده که اوضاع برای تان چندان خوشایند نباشد. شاید به دلایلی که برخلاف میل تان هستند مجبور به ترک شغل فعلیتان شوید، اما نباید نگران شوید، زیرا این اوضاع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، پس شرایط را پذیرفته و به راه خود ادامه دهید. باور کنید که موفقیت و ثروت دارند وارد زندگیتان می شوند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما به هیچ عنوان با واقعیت همخوانی ندارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد عمل کردن به قول هایی که داده اید معمولاً برای تان لذت بخش است، اما امروز ممکن است مشکلات جدیدی را پیش روی تان قرار دهد. احساسات تان به سرعت باد تغییر می کنند، شما باید عاقل باشید و نقشه های تان را متناسب با آن ها تنظیم نمایید. اگر با کسی روبرو شدید که به تازگی تصمیم گرفته در مسیر جدیدی پا بگذارد یا این که مناسبات خود را با شما تغییر دهد بهتر است با او جنگ نکنید. هرچه را گفته می شود جذب کنید و سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن خودتان را با آن شرایط به بهترین و عقلانی ترین شکل ممکن وفق دهید. اکنون زمان آن است که به جای رقابت، با دیگران همکاری کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد، اما شما ترجیح می‌دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. امروز نیاز مبرم شما به ماجراجویی شاید تصمیم موثری برای دوری از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی‌تان نباشد. ولی باید به جای فرار از ناراحتی‌های احساسی با آنها روبرو شوید. نقشه های کنونی تان قابل اجرا نیستند، زیرا هر کسی ساز خودش را می زند و در مسیر متفاوتی قرار گرفته است، به این ترتیب پیش رفتن در مسیر بر اساس نقشه های شما بسیار دشوار است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شاید یکی از دوستان و یا اقوامتان مریض شده، کارش را از دست داده و یا به هر دلیل دیگری با مشکل مواجه شده است. شما دوست دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا به او کمک کنید، اما باور کنید گاهی اوضاع از کنترل ما خارج است و بهتر است دیگران را به حال خودشان رها کنیم تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند. امروز نمی شود از انجام کارهایتان فرار کنید و با خود بپندارید اگر کمی شانه خالی کنید دیگران متوجه این موضوع نخواهند شد. به جای این که اراده خود را در جهت اشتباه به کار گرفته و در برابر تغییرات مقاومت کنید، عاقلانه تر این است که آن را در جهت پذیرش تغییرات به کار گرفته و خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به فرصت ها و انتخاب های متنوعی که امروز پیش روی تان قرار می گیرند توجه کنید و سعی نکنید با لجاجت فقط بر یکی از آن ها پافشاری کنید. اما متمرکز شدن بر آینده آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اگرچه می توانید چشم اندازهای جدید را بدون منحرف شدن از مسیر اصلی بررسی کنید، اما انتخاب های پیش رو شما را آشفته کرده اند. ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید، زیرا احتمال رسیدن به اهداف تان را افزایش می دهد. هر گونه کمکی در دسترس شماست، فقط کافی است که بخواهید.  به چیزهای منفی و اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که متاسفانه دوستان و افراد نادرست و حیله گر زیادی در اطرافت هستند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا درست نیست زیرا با این رفتار خود را از درون تحقیر می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند شما این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید کم کاری هایتان را جبران کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده پروژه ای که مدتی است شروع کرده اید دارد به خوبی پیش می رود و با مشکل خاصی هم مواجه نبوده است، اما امروز ناگهان ایده های جدیدی به ذهنتان خواهند رسید که به شما کمک می کنند این پروژه را حتی بهتر از قبل پیش ببرید. نزدیک ترین دوستان و آشنایانتان هم متوجه تلاش های بی وقفه شما برای عملی کردن وعده هایتان نیستند. فشاری که شما در این مورد دارید احساس می کنید به حدی سنگین است که شاید حتی به فکر فراموش کردن وعده و وعیدهایی که داده اید بیفتید و بخواهید از آنها فرار کنید. این راه حل چندان خوبی نیست، اما بی توجهی به قضاوت های دیگران کمک زیادی به شما خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک مشکل مالی حل نشده مجدداً توجه شما را به خودش معطوف می سازد. حتی اگر مشکل چیزی است که ترجیح می دهید از آن دوری کنید، اما بهتر است تا دیر نشده با آن روبرو شوید. اگر همه ی گفتنی ها را گفته اید یا هر کاری که از دست تان برمی آمده انجام داده اید، باز هم ممکن است یک سری مسایل حل نشده باقی بمانند. لطفاً بپذیرید که شما یک نفر بیشتر نیستید و سعی کنید مسیرتان را ادامه دهید. اجازه ندهید که شرایط فعلی انرژی و رویکرد مثبت تان را تحت الشعاع قرار دهند؛ باید به بهترین شکل ممکن خودتان را برای آینده آماده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به طور عجیبی در خیال و رویا غرق شده‌اید و اگر نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید قطعا به مشکل برمی‌خورید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه کنید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را مرور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه پله پله در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید. امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه تان در حال به وقوع پیوستن هستند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟