طالع بینی امروز / 7 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار امیدوار هستید، اما ممکن است کارها آن طور که فکر می کنید پیش نروند و خیلی زود بفهمید که همه چیز آن قدرها هم قطعی نیست. اگر سعی کنید که با وجود تغییر شرایط همان برنامه ی خودتان را پیش ببرید، درنهایت بسیار آشفته و عصبانی خواهید شد. در عوض بهتر است تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه شرایط را کنترل و مدیریت کنید؛ به این ترتیب هم خودتان بیشتر لذت می برید و هم می توانید بیش از آن چه فکرش را می کنید به اهداف تان نزدیک تر شوید. امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شاید تصمیم بگیرید که در خانه تان یک جشن، مهمانی و یا دورهمی راه بیندازید و دوستان و همکارانی که علایق سیاسی و فلسفی مشابهی با شما دارند را دور هم جمع کرده و با هم در مورد مسائل روز به صحبت بپردازید. صحبت هایی که در این جمع می شنوید برایتان خیلی جذاب خواهند بود و باعث نزدیکی بیشتر شما به این افراد خواهند شد. مجردها حواسشان را جمع کنند، زیرا ممکن است شخصی به صورت ناخوانده وارد این جمع شود که می تواند شریک راه و زندگیتان باشد. اگر به او علاقه مند شدید از این که احساسات خود را با او در میان بگذارید هراسی نداشته باشید و شخص دیگری را برای بیان احساستان واسطه قرار ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما در یک فعالیت گروهی شرکت خواهید کرد که افرادی از جمله برخی دوستان نزدیکتان را در بر می گیرد که علایق و تفکرات مشترکی با شما دارند و دیدگاه فلسفی و معنوی آنها نسبت به زندگی با شما مشابه است. شاید شخصی که دوست دارید نیز تصمیم بگیرد که در این جمع با شما حاضر شود و خوب چه چیزی بهتر از این؟! صحبت هایی که در این جمع می شوند ذهن شما را به شدت به خود درگیر خواهند کرد، شاید بد نباشد بعد از این بحث گروهی همراه با عشقتان کمی پیاده روی کرده و در مورد نقطه نظرات خود صحبت کنید تا ذهنتان کمی آرام شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه تصمیم گرفته اید که آهسته تر حرکت کنید، اما هنوز احساسات تان افتان و خیزانند و در ته دل تان احساس تهوع می کنید. از این افراط و تفریط های احساسی خسته شده اید، اما به نظر نمی رسد که بتوان کار خاصی برای حل این مشکل کرد. نگران نباشید؛ رمز موفقیت شما این است که از آن چه در طول مسیر با آن روبرو می شوید تماماً لذت ببرید و اصلاً به این فکر نکنید که بعداً چه پیش می آید. اکنون به سادگی نمی شود به بهترین تصمیم ممکن فکر کرد، مگر این که چند قدمی از آشوب های اجتماعی به عقب بردارید. اولویت های تان را مشخص کنید و سپس به شیوه ای عقلانی آن ها را دنبال کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز همه به این موضوع که شما چقدر جذاب، خوش صحبت و تأثیرگذار هستید پی خواهند برد. اکنون زمان فوق العاده ای برای دعوت کردن دوستان و اعضای خانواده به منزلتان و یا بیرون رفتن با آنها می تواند باشد. روابط عاطفیتان نیز به طور خارق العاده ای خوب پیش خواهند رفت. در مکالماتی که با عشقتان دارید به نکات جدید و جالبی در مورد او پی خواهید برد و شاید حتی یک بار دیگر عاشق او شوید! دیدار امروزتان فرصت های جدیدی را در رابطه عاشقانه تان به وجود خواهد آورد و امکان تبدیل آن به یک رابطه جدی و طولانی مدت و یا حتی ازدواج را فراهم خواهد کرد. فرصت برایتان فراهم شده است، از این جا به بعد همه چیز به خود شما بستگی دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که مهم نیست شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد. امروز کمی مضطرب هستید، زیرا فکر می کنید که فرصت تان رو به پایان است. حتی اگر برنامه های خاصی برای تعطیلات آخر هفته دارید، فعالیت های خود را محدود کنید تا وقت کافی برای انجام امور به دست آورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز کاملاً غیر ممکن است که بخواهید ایمان و امیدتان را از دست بدهید، حتی اگر به دست اندازهای احساسی بر بخورید. یک مشکل قدیمی ممکن است سر باز کند و باعث شود که در رابطه با خانواده و روابط اجتماعی تان احساس نا امنی کنید. اما اگر بپذیرید که شرایط کنونی با قبل فرق دارد، راحت تر می توانید نقاط مثبت قضیه را ببینید. مثبت بنگرید، اما انتظار یک معجزه ی فوری نداشته باشید. امروز روابط عاطفیتان خودش به اندازه کافی پیچیده هست، اما دخالت یک نفر دیگر ممکن است اوضاع را برایتان از این که هست هم بدتر کند. سعی کنید تا جایی که امکان دارد به کسی اجازه ندهید در مسائل خصوصیتان دخالت کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که امروز ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را به کار و مسائل کاریتان اختصاص دهید، اگر هم هیچ یک از اینها نباشد کارهای زیادی در خانه دارید که باید انجام دهید، در هر صورت امروز از آن روزهای تعطیلی نیست که تا ظهر بخوابید و بعد هم روی کاناپه لم بدهید. خوشبختانه دوستان و یا اعضای خانواده کمک کردن به شما خواهند پیوست و صحبت کردن با آنها در حین انجام این کارها باعث خواهد شد که کمتر خسته شوید. اگر بتوانید این مسئولیت هایی که در انتظارتان هستند را به سریعترین شکل ممکن به انجام برسانید این فرصت را خواهید داشت که بقیه روز را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید و حتی با عشقتان دیدار کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید. شخص خیلی جالبی که به تازگی با او آشنا شده اید و شاید حتی از شهر یا کشور دیگری باشد، امروز ممکن است به طور جدی تری وارد زندگی شما شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برنامه ی گیج کننده ای که تنظیم کرده اید کمی گمراه کننده به نظر می رسد، زیرا امروز حتی قبل از این که از رختخواب تان بیرون بیایید همه چیز از شما جلوتر است. اما دوست ندارید که یک کاری را نصف و نیمه رها کنید تا فرصت برای کار دیگری فراهم شود، زیرا امیدوارید که از هر تجربه ای بیشترین بهره را ببرید. اگر فقط برای مفرح بودن دست به انجام کاری بزنید، از مسیر اصلی منحرف خواهید شد. به یاد داشته باشید که امروز اصلاً به نفع شما نیست که دست به انجام کارهای مختلف بزنید؛ فعلاً کیفیت از کمیت مهم تر است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟