طالع بینی امروز / 2 تیرماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این چند روز فشار زیادی را متحمل شدید که ممکن است در هفته های بعد نیز ادامه یابد اما خوشبختانه پایان خوشی در انتظار شما است و تمام استرس های این چند وقت تان به اتمام می رسد و شما بالاخره می توانید مهم ترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. این هفته انرژی زیادی برای روابط عاشقانه خود خواهید داشت به طوری که با فردی قرار ملاقات می گذارید. شما در همان نگاه اول آنقدر با او احساس نزدیکی می کنید که هر چه را در ذهن دارید بیان می کنید، فقط مراقب کلامتان باشید و از زیاده روی خودداری کنید زیرا آب رفته به جوی باز نمی گردد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را باور کنید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابه حال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را انجام دهید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هر چیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به سختی احساس رضایت خواهید کرد و ممکن است به دنبال کسی یا چیزی بروید که اکنون نمی توانید در اختیارش داشته باشید. به جای این که وقت تان را بیهوده به خاطر رسیدن به آرزوهای گذرا تلف کنید، به شما توصیه می شود که آرزوهای تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. بررسی مجدد انتظارات تان نشانه ی شکست نیست، بلکه یک فرصت غیرمنتظره را پیش روی تان خواهد گذاشت تا برنامه های خود را اصلاح نمایید و مسیر موفقیت تان را هموار کنید. با این که همیشه دوست دارید عمل گرا باشید، اما امروز ممکن است دست به کارهای اشتباهی بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اخیرا با اطرافیان تان بحث های زیادی می کنید شاید دلیلش این باشد که شما به جزئیات مسائل توجهی نمی کنید زیرا علاقه ای به آنها ندارید اما با نگاهی به اطراف خود درک خواهید کرد که جزئیات نیز نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند. بنابراین بهتر است عینک جدیدی به چشم هایتان بزنید. با شریک احساسی تان تماس بگیرید و با او به دوچرخه سواری، پیک نیک یا سینما بروید. شما عشقی رمانتیک را در اواخر هفته تجربه خواهید کرد و رویاهایتان به زودی به واقعیت می پیوندند. عشق زندگی شما احتیاج به کمی هیجان دارد، بنابراین از حال برای آخر هفته خود برنامه ای مفرح ترتیب دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید ، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، البته برای شما بسیار مهم است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه‌های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنابراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید. اگر به شکل هدفمند به فعالیت های خود ادامه دهید، به زودی موفقیت های زیادی را کسب خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها به نظر می رسد که زندگی خصوصی تان خسته کننده شده است. متأسفانه، شدت فشارها نشان می دهند که نمی توانید ثباتی را که در زندگی به آن نیاز دارید اکنون تجربه کنید. نظم و ترتیب را در حرفه ای که دارید حفظ کنید تا به بخشی از ثبات روزانه که به دنبالش هستید دست پیدا کنید. البته حواس تان باشد که نباید وظایف شغلی تان باعث شود از رویارویی با این نگرانی ها فرار کنید. سعی کنید درباره ی وضعیت پیش آمده صحبت کنید، شاید فوری به نتیجه ی مطلوب  نرسید، اما همین که درباره ی این مطلب حرف بزنید اوضاع کمی بهتر خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز انرژی کافی برای انجام هر کاری را به دست خواهید آورد. دوست دارید فعالیت های مورد علاقه تان را دنبال و کارهایی را که تمایلی به آنها ندارید، هر چه سریع تر از زندگی خود دور کنید. این رفتار شما طبیعی است اما باید بدانید تمام چیزهایی که در زندگی ما وجود دارند، با هم در ارتباط اند و ما به همان نسبت که برای کارهای مورد علاقه خود وقت می گذاریم باید برای کارهای ناخوشایند نیز وقت بگذاریم. اگر می خواهید توجه فردی را به خود جلب کنید، کمی نرم تر باشید و احساسات خود را صادقانه بیان کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید. حال زمان آن است که کمی به خود استراحت دهید. هفته های پیش رو زمان خوبی برای آرامش است و آسمان زندگی تان دوباره آفتابی خواهد شد. تمرکز خود را بر زندگی عاطفی تان بگذارید زیرا آنچه به آن احتیاج دارید حمایت و ثبات فکری است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلی پیش آمده که ممکن است مجبور شوید تفریحات تان را به خاطر آن کنار بگذارید تا اندکی پول پس انداز کنید. به نظر می رسد که وضعیت مالی شما اکنون پایدار نیست، اما دوست ندارید در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از ولخرجی های تان بکاهید. خوشبختانه، به زودی متوجه خواهید شد که توقف خرج های اضافه از آن چیزی که فکرش را می کردید آسان تر است و کیفیت زندگی تان را تحت تأثیر نخواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که خوش گذرانی هیچ ارتباطی با ولخرجی کردن ندارد. برای تجربه ی چیزهای بسیاری در زندگی نباید هزینه ای بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر به دنبال پیشرفت هستید، روابط خود را با اطرافیان گسترش دهید تا به موفقیت های بیشتری دست یابید. در همین ارتباطات است که پیشنهادهای تازه ای به شما خواهد شد. خیالپردازی شما بیش از حد است، بهتر است کمی هم از دنیای تخیلات خود بیرون آیید و در واقعیت زندگی کنید. امروز انرژی درونی تان، شما را به سمت دوستان نزدیک تان می کشاند، از بودن با آنها نهایت لذت را ببرید. اگر به فکر گرفتن یک میهمانی هستید، فضایی رمانتیک را انتخاب کنید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق حقیقی می گردید، باید غرور را کنار بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که احساسات تان در حال حاضر بسیار قوی‌ هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد. آیا احساسات تازه ای را در خود تجربه کرده اید؟ شما فردی انعطاف پذیر هستید و این خصوصیت شما در این هفته افزایش می یابد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است به طرز عجیبی شوکه شوید، زیرا کسی به سراغ تان خواهد آمد که خواسته هایش را بی تعارف به شما می گوید. خوشبختانه، امروز این قابلیت را دارید که از حرف هایی که می شنوید دلگیر نشوید، حتی اگر این بی پرده گویی برای تان غیرقابل انتظار باشد. اگرچه به این ترتیب از منطقه ی ایمن خود خارج خواهید شد، اما تا خودتان اجازه ندهید چنین اتفاقی نمی افتد. درست نیست که به خاطر ترس خودتان را عقب بکشید. حداقل به خواسته های طرف مقابل تان فکر کنید. به جای این که سریعاً واکنش نشان دهید، بهتر است در کمال آرامش با او وارد مذاکره شوید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟