برخورد قانونی مامور پلیس راه "لامرد" با راننده متخلف

سرهنگ "حمد الله هوشمندی " در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد مأمور پلیس راه لامرد با یک راننده، بیان کرد: حوالی ظهر روز گذشته(28 آبان)، تیم گشت پلیس راه شهرستان لامرد در محور"علامرودشت - محمله" به راننده یک دستگاه کامیون به دلیل ناخوانا بودن پلاک خودرو و نبستن کمربند ایمنی دستور ایست و توقف می دهند.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی افزود: در ادامه افسر گشت پلیس راه به منظور اعمال قانون راننده متخلف از وی درخواست ارائه مدارک می کند که راننده هیچگونه همکاری نکرده و از ارائه مدارک خودداری می کند.

وی افزود: پس از اعمال قانون، راننده متخلف تحت تاثیر شرایط ایجاد شده و به دلیل عدم کنترل بر رفتار و عصبانیت خود اقدام به تهیه فیلم بر علیه مامور انتظامی و مجری قانون کرده و در فضای مجازی انتشار می دهد.

سرهنگ هوشمندی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و از طریق مبادی مربوطه پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت، از شهروندان خواست به شایعات و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا شکایت از نحوه عملکرد ماموران پلیس، مراتب را از طریق سامانه تلفنی 197 و یا مراجعه به ادارات بازرسی فرماندهی انتظامی یگان ها پیگیری و دنبال کنند.

کدخبر: 742352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟