بازیگری که خاص ترین سلیقه را در انتخاب کیف دارد

هلیا امامی روز گذشته در دوازدهمین سالگرد افتتاح باشگاه ستارگان هنر شرکت داشت و با کیفی قرمز رنگ به شکل سگ حسابی مورد توجه قرار گرفت. اما این اولین بار نبود که او را با چنین کیفی می دیدیم.

مدتی پیش در مراسم اکران فیلم ایما برای اولین بار او را با کیفی شبیه به یک سگ کرم رنگ دیدیم که بسیار جنجالی شد؛ اما باید گفت چنین ایتم هایی در واقع امضای استایل خانم امامی است.

این بازیگر در عین سادگی با استفاده از اکسسوری های خاصی مانند کیف های دست‌دوز و تک یا دیگر اکسسوری ها استایل خود را شخصی سازی می کند؛ درست مثل کیف های سگی یا کیف با نمکی که جدیدا در آخرین پست اینستاگرامی ایشان دیدیم.

این کیف (اسلاید ۶) شبیه به یک دست‌سازه‌ی چوبی به نظر می رسید و انگار لانه‌ی یک پرنده بود.

اما کلکسیون کیف های جذاب خانم امامی به همین ختم نمی شود‌. او در اکران خصوصی فیلم "شماره ۱۰" با کیفی کوچک و سورمه‌ای رنگ آمده بود که یک سنجاق بزرگ روی آن نصب شده بود. (اسلاید ۷) این سنجاق ها در استایل "safety pin" نام دارند و نشانه‌ی امنیت هستند.

وقتی از سِیفتی پین ها یا سنجاق های امنیت استفاده می کنید در واقع یک نماد بین المللی به کار برده اید که نشان می دهد شما انسان قابل اعتماد و امنی هستید افراد دیگر از هر قوم، دین و جنسیتی در کنار شما امنیت جسمی و روانی خواهند داشت.

این سنجاق بزرگ روی کیف هلیا امامی می تواند نشان دهنده‌ی این باشد که او انسان قضاوت‌گر یا ناامنی نیست.

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

کدخبر: 995122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟