فیلم دیده نشده از دوبلوری امیرمحمد یزدانی / نائب قهرمان جهان پاتریک شد!

ویدیویی بامزه از امیرمحمد یزدانی کشتی گیر معروف در فضای مجازی منتشر شده است. او در حال تقلید صدای رحمان عمو زاد، شخصیت کارتونی سید و پاتریک و... است.

 حسن یزدانی چه نسبتی با امیرمحمد یزدانی و رضا یزدانی دارد؟

هواداران کشتی، پس از صعود امیرمحمد یزدانی به فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلاگراد، به امیرمحمد یزدانی و خنده هایش علاقه مند شدند. فامیل حسن یزدانی و تشابه فامیلی حسن یزدانی و امیر محمد یزدانی را بر آن داشت تا کنجکاو شوند که آبا این دو قهرمان باهم نسبت فامیلی دارند.

امیر محمد یزدانی کشتی گیر خوب کشورمان دقیقا هم فامیلی حسن یزدانی ، کشتی گیر فوق العاده ایرانی می باشد و سوال شده است که آیا این دو با هم نسبتی مانند برادر با هم دارند ؟

پاسخ این سوال پرتکرار بله است.

حسن یزدانی

زهرا یزدانی و امیر محمد یزدانی

امیر محمد و زهرا یزدانی خواهر و برادر جویباری هستند که در سطح حرفه ای و قهرمانی کشتی را ادامه می دهند و به نظر می رسد استعدادهای درخشان و پرآتیه ای برای کشتی کشورمان باشند.

نسبت امیرمحمد یزدانی با رضا یزدانی

او پسردایی رضا یزدانی کشتی‌گیر سرشناس ایرانی است.نسبت امیرمحمد یزدانی با رضا یزدانی

او پسردایی رضا یزدانی کشتی‌گیر سرشناس ایرانی است.

نسبت شما با رضا و حسن یزدانی چیست؟

رضا پسر عمه من، و حسن آقا هم فامیل دور ماست. من افتخار می کنم با این دو عزیز فامیلم و رابطه خوبی با آن ها دارم.

قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹

امیرمحمد یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۲ بختیار بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل والدس توبیر دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱۳ بر ۹ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قهرمانی جهان ۲۰۲۱

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گابریل جاناتچ از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل کریستوف بینکوفسکی از لهستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ علیبک عثمانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال در یک غافلگیری با نتیجه ۱۴ بر ۴ مغلوب زاگیر شاخیف قهرمان اروپا از روسیه شد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۲

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. دارنده نقره بزرگسالان جهان در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان شد و به مدال نقره رسید.

کدخبر: 930005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟