الهام حمیدی: روی شکمم جای یه بخیه بزرگه قبل اینکه کما برم جراحی شدم! + فیلم

سکانسی از هنرنمایی الهام حمیدی در سریال روزهای بی قراری را مشاهده فرمایید. ماجرا از این قرار است که رها و همسرش در راه تصادف می کنند رها به کما می رود و فرهاد با دوست صمیمی همسرش یعنی سارا ازدواج می کند. رها مدتی بعد به هوش می آید و متوجه بخیه های ناشی از زایمانش می شود...

سریال روزهای بیرقراری به کارگردانی کاظم معصومی،نویسندگی مهدی بهپور و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی کاری بود که سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال که ملودرامی اجتماعی است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد و همین انگیزه ای برای ساخت فصل دوم این سریال شد.

خلاصه داستان سریال روزهای بی قراری: رها (الهام حمیدی) و فرهاد (پژمان بازغی) با یکدیگر ازدواج کرده اند.رها بعد از مدتی رها باردار می شود,به علت مشکلی که برای مادر رها که در شهر دیگری زندگی میکند پیش می آید این زوج مجبور به سفر به آن شهر می شوند که این سفر منجر به تصادف می شود . در این ماجرا فرهاد سالم می ماند و رها به کما می رود ولی فرزندش به دنیا می آید.

 

 

 

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران است. او ابتدا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند شناخته‌شد و مدتی بعد با ایفای نقش در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک و مجموعهٔ یوسف پیامبر و شوق پرواز به شهرت رسید.

 

 

 



وبگردی