سارا و نیکا در سریال پایتخت 7 چه کسانی هستند؟ / عکس جایگزین های عجیب!

تلویزیون با انتشار ویدئویی از « پایتخت 7 » و ۱۶ سریال جدید دیگر، از آماده‌سازی و پخش این سریال ها در مناسبت های مختلف خبر داد. با انتشار اولین تیزر از پایتخت ۷ بازیگران اصلی سریال پایتخت کنار دو چهره جدید حضور دارند و خبری از سارا و نیکا فرقانی نیست.

 بر اساس شنیده ها سارا و نیکا فرقانی در پایتخت ۷ حضور نخواهند داشت و دو چهره جدید که مشاهده می‌کنید، جایگزین دختران هما و نقی معمولی شده اند.

ثنا و سونیا حسینی دو بازیگر نقش سارا و نیکا هستند، اما به نظر می رسد آنها نابازیگر هستند که در تست ها انتخاب شده اند.

سریال پایتخت 7

سریال پایتخت 7 چند قسمت است

سریال پایتخت 7 در 26 قسمت ساخته شده و گفته می شود برای ایام رمضان و نوروز پخش خواهد شد. این سریال از شبکه 3 پخش خواهد شد. هرچند مرگ خشایار الوند نویسنده این سریال باعث متوقف شدن سریال برای چند سال شد اما حالا این سریال محبوب دوباره به تلویزیون برگشته است وشخضیت های اصلی آن حفظ شده اند.

بازیگران سریال پایتخت 7

در سریال پایتخت 7 بازیگران اصلی چون محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی و… حضور دارند. ثنا و سونیا حسینی هم در نقش سارا و نیکا در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 7

هنوز زمان و ساعت پخش این سریال مشخص نشده است اما به نظر می رسد این سریال همچنان از شبکه 3 پخش شود . کار تدوین سریال شروع شده و هم زمان با ساخت تدوین نیز انجام می شود.

تیزر سریال پایتخت 7

کدخبر: 1051936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی