این خانم بازیگران ایرانی آنقدر جراحی زیبایی انجام داده‌اند که قابل تشخیص نیستند! + عکس ها

عمل‌های زیبایی به یک روند رایج در میان هنرمندان تبدیل شده است. در حالی که جوانسازی پوست ایده‌ای جذاب است، تغییرات اغراق‌آمیز می‌تواند هویت قبلی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. این مقاله به بررسی بازیگرانی می‌پردازد که با انجام این عمل‌ها، چهره‌شان را به شدت تغییر داده‌اند. برخی از آن‌ها زیباتر شده‌اند، اما دیگران به عقیده مخاطبان، نباید به ظاهر خود دست می‌زدند. این روند نشان‌دهنده تأثیرات مختلفی بر زندگی هنرمندان و تحولات درونی آن‌هاست.

متین ستوده

متین ستوده

ستوده از آن افرادی است که حسابی تغییراتی اساسی در چهره‌اش ایجاد کرده است. این تغییرات واقعا هم مثبت بوده‌اند، اما مقایسه چهره قدیم و جدید او نشان می‌دهد که با فردی تقریباً جدید روبه‌رو هستیم. چنین روندی در دنیای چهره‌ها و افراد مشهور، آن‌قدر هم جالب نیست. مخاطب با بازیگری روبه‌رو است که او را طور دیگری شناخته و حالا انگار، فقط از او یک صدا مانده که شبیه گذشته‌هایش است. عمل‌های زیبایی می‌توانند باعث بالارفتن اعتماد به نفس و حتی عزت نفس افراد شوند، اما این میان مواردی هم هست که نیاز به بررسی دارند. برای مثال، بحث هویت و تغییر تمام و کمال ظاهر یک انسان قطعاً اثراتی جدی روی روابط و مخاطبان او دارد. نظر شما چیست؟ از همه این‌ها که بگذریم، ستوده واقعاً زیباتر شده است. این‌طور نیست؟ در تازه‌ترین حضور متین در یک برنامه (جوکر)، او در کنار سوسن پرور قرار می‌گیرد که نقطه متضاد اوست. هرچقدر که ستوده در پی زیباترشدن و عمل‌های مختلف است، سوسن به سادگی و حتی ابراز صورت طبیعی، بدون آرایش و آثار پیری در چهره خود اصرار دارد. این دو در دو سر طیفی قرار دارند که شاید هرکدام واقعاً از تعادل به دور است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

طباطبایی هم از آن بازیگرانی است که در طول سال‌های زندگی‌اش، مدام تغییر کرده و عمل‌های زیبایی بسیاری انجام داده است. تصاویری از نخستین سال‌های حضور او در برنامه‌های تلویزیونی مانند «جدی نگیرید»، نشان می‌‌دهد که او در درجه نخست، به سراغ بینی رفته و آن را عمل کرده است. این جراحی استارت تغییرات پی‌در‌پی و شدیدی بوده که بهنوش تدریجاً روی صورت خود پیاده کرده است. بعدتر، مواردی مانند دندان‌ها، ابروها، گونه و فک و عمل‌های پرشمار دیگر هم از سوی این بازیگر انجام شده است. او هم چهره بهتری نسبت به واقعیت خود پیدا کرده، اما پیش‌رفتن در مسیر جراحی‌ها برای رسیدن به نقطه ایدئال، پایانی دارد؟ به نظر می‌رسد که برخی از افراد و شاید بهنوش، در مسیری افراط‌گونه از تمایل به زیبایی و بی‌نقص‌شدن حرکت می‌کنند. بالاخره، پیری و زوال چهره در همه انسان‌ها رخ می‌دهد و این تلاش بی‌دریغ برای حفظ نعمت جوانی و تلاش برای زیباترشدن، روزی باید متوقف شود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

ضیغمی بازیگری است که چهره طبیعی خوبی داشت. او زیبا بود و در نخستین حضورهای خود در سینما، توانست نظر همه را به عنوان دختری جوان و خوش‌چهره به خود جلب کند. اگر از مخاطبان پیگیر سینما باشید، حتماً فیلم پارک‌وی از فریدون جیران را دیده‌اید. در آن فیلم، نیوشا در کنار رعنا آزادی‌ور، نقش دختر جوان و دانشجویی را بازی می‌کرد که واقعاً خوش‌چهره بود. آن صورت، نه نیازی به جراحی بینی داشت و نه لزومی به تغییر و دستکاری گونه‌ها، چانه و ابروها. انگار برخی از زیبارویان در تلاش برای رسیدن به نقطه ایدئال، تصمیم‌های اشتباهی برای چهره و صورت خود می‌گیرند. البته معیارهای زیبایی هم استانداردهایی ثابت ندارند و شاید این فقط نظر نویسنده این مقاله (بنده حقیر) است و شاید خیلی‌ها بر این باورند که چهره ضیغمی بعد از عمل‌ها، بهتر شده است.

فلور نظری

فلور نظری

نظری هم از بازیگرانی است که در تلاش با جنگ برای مقابله با پیری، عمل‌های مختلفی انجام می‌دهد. چهره او بعد از عمل بینی، مطلوب و زیبا بود، اما او هم دست‌بردار نیست و به ویژه، در سال‌های اخیر مدام تغییراتی در ظاهر او مشاهده می‌کنیم که بسیار عجیب و جالب توجه‌اند. مقایسه دو تصویر او در عکس بالا، نشان می‌دهد که او هم در حلقه افراط اسیر شده و انگار نمی‌خواهد دست از تغییر بردارد. باید قبول کنیم که برخی اقدامات جراحی نتایج عالی و مثبتی به همراه دارند، اما از آنجا که علم پزشکی توانایی ایجاد تغییرات شگرفی را پیدا کرده، شاید ورود به مسیر عمل‌های زیبایی به قیمت اسیرشدن در روندی تمام شود، که ما را از نظر روانی دچار وسواس بی‌نقص‌شدن می‌کند.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زیبایی است و از نخستین سال‌های حضورش در تلویزیون هم نظر مخاطبان را به خود جلب کرده بود. او به عنوان دختر جوان و خوش‌چهره‌ای شناخته شد که چهره‌ای معصوم و طبیعی دارد. اما در سال‌های اخیر، او هم مدام به عمل‌ها و اقدامات زیبایی روی آورد و درصدد بیشترکردن حجم زیبایی‌های خود، مدام تلاش کرده است. خیلی‌ها معتقدند که آن الهام معصوم گذشته، ردپای خود را از صورت این فرد تازه برداشته و پشت سر خود را هم نگاه نکرده است. برخی هم معتقدند که چهره او بی‌نقص‌تر و شیک‌تر شده است. شما چه فکر می‌کنید؟ وضوح تغییرات حمیدی کمتر از دیگران است و آن‌قدر با دقت و تدریجی به سراغ عمل‌ها و اقدامات زیبایی رفته که کارهایش، به اندازه بازیگران دیگر به چشم نمی‌آید.

کدخبر: 1051056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟