بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی سیدنی سوئینی + عکس

سیدنی سوئینی (انگلیسی: Sydney Bernice Sweeney؛ زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷) بازیگر آمریکایی است. او برای نقش‌هایش در مجموعهٔ درام سرخوشی (۲۰۱۹–اکنون) و فصل نخست مجموعهٔ آنتولوژی نیلوفر آبی سفید (۲۰۲۱) که در سال ۲۰۲۲ برای هر دو نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد، شناخته‌شده‌تر است.

سوئینی در سال ۲۰۱۸ با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی همه‌چیز مزخرفه! و سرگذشت ندیمه و مجموعهٔ کوتاه چیزهای تیز نگاه عموم را به خود جلب کرد. او در سال ۲۰۱۹ در کمدی-درام روزی روزگاری در هالیوود ساختهٔ کوئنتین تارانتینو حضور یافت.

او در سال ۲۰۲۳ نقش ریالیتی وینر را در فیلم درام ریالیتی بازی کرد و در فیلم کمدی از لحاظ تجاری موفق هر کسی جز تو حضور داشت. او سال بعد تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلم ترسناک معصوم را به عهده داشت.

سرآغاز زندگی

سیدنی سوئینی

سیدنی برینس سوئینی در اسپوکن، واشینگتن در ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷ زاده شد. نخستین فرزند از دو فرزند یک مادر وکیل و یک پدر که در زمینهٔ پزشکی کار می‌کند. او یک برادر دارد. سوئینی در بخش پانهندل که در آپاخترِباختریک آیداهو می‌باشد و این ایالت در راستای مرز واشینگتن، در خانه‌ای روستایی کنار دریاچه که خانوادهٔ او پنج نسل در آن زندگی می‌کردند، بزرگ شد.

 

کدخبر: 1045304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟