همسران این بازیگران ایرانی را کسی ندیده است ! / از مهران مدیری تا سوگل طهماسبی+ عکس

سلبریتی ها یکی از پرطرفدارترین اقشار جامعه هستند که هواداران زیادی دارند و دانستن جزئیات زندگی هنرمند محبوبشان برایشان جذاب است. یکی از مهم ترین دانستنی ها برای هواداران بازیگران و چهره ها دانستن رازهایی از زندگی مشترک آنهاست.

پوریا پورسرخ بازیگر تلویزیون و سینمای ایران یکی دیگر از چهره هایی است که تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.پوریا پورسرخ در سال 1398 در42 سالگی ازدواج کرده و این خبر را به‌صورت رسمی در برنامه سال تحویل 99 تایید نمود

پوریا پورسرخ

سوگل طهماسبی دختر اصیل و صبور سینما و تلویزیون است که 24 مرداد 98 در 34 سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکسی از حلقه ها و دستان آقای داماد اعلام کرد.همچنین چند عکس از مراسم عقد و ازدواج سوگل طهماسبی با لباسی موقر و زیبا منتشر شد که در همه عکس ها چهره آقای داماد مشخص نیست و این را می رساند که خانم بازیگر مایل به منتشر نمودن هویت و عکس همسرش در فضای مجازی نیست

سوگل طهماسبی

یکی از بازیگران سرشناسی که تابحال عکسی از همسرش را منتشر نکرده است مهران مدیری است. مهران مدیری کارگردان ، بازیگر ، خواننده و مجری کشورمان سالهاست که زندگی مشترک را آغاز کرده است اما در هیچ مراسمی به همراه همسرش حاضر نشد و تابحال عکسی از همسرش نه در فضای مجازی و نه در رسانه ها منتشر نشده است.

مهران مدیری

علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های طناز دنیای هنر است که بازیگری را از دوران نوجوانی آغاز کرد و بخاطر نقش های کمدی طرفداران زیادی دارد.علی صادقی یکی دیگر از بازیگرانی است که سالهاست ازدواج کرده و جزو هنرمندان متاهل است اما تابحال هیچ عکسی از همسرش را به اشتراک نگذاشته است.

علی صادقی

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که چند سالی است به جرگه متاهلین پیوسته اما تابحال هیچ عکسی از همسرش شیوا کاکاخانی منتشر نشده است.

فرزاد فرزین

کدخبر: 1044508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟