تلخ ترین ناگفته عادل فردوسی پور با این خانم بازیگر ! / عادل دل مرجان محتشم را شکست ! + از ازدواج تا جدایی

مرجان محتشم ؛ ستاره ای که خاموش شد

مرجان محتشم، بازیگر توانایی که با نقش ماندگار "خانم کوچیک" در سریال "پس از باران" به شهرت رسید، سال‌هاست از دنیای بازیگری دور مانده است. او که متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران است، پس از گذراندن دوره‌های تجربی بازیگری، در سال ۱۳۷۳ با فیلم "حقیقت آیینه" به دنیای سینما قدم گذاشت. اما اوج شهرتش را با سریال‌های "بهشت گمشده" و به‌خصوص "پس از باران" تجربه کرد.

رفتن از روی اصول

مرجان محتشم در اوج شهرت خود تصمیم گرفت به هر قیمتی در این عرصه نماند. او با رد پیشنهادهای نامشروع، مسیر متفاوتی را انتخاب کرد؛ مسیری که گرچه به قیمت کناره‌گیری از بازیگری تمام شد، اما وجدان او را آسوده نگه داشت. او می‌گوید: «من بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم.»

بیماری و مشکلات مالی

متأسفانه، مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ با بیماری سختی دست و پنجه نرم کرد و مشکلات مالی نیز بر سختی‌های او افزود. او در حال حاضر از داشتن دفترچه بیمه محروم است و با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می‌کند. حتی نوشته‌هایش نیز به دلیل شهرتش به عنوان یک بازیگر، با مشکل چاپ مواجه می‌شود.

شایعاتی درباره زندگی شخصی

شایعاتی درباره ازدواج مرجان محتشم با عادل فردوسی پور در فضای مجازی منتشر شده است، اما هیچ‌کدام از این دو نفر این شایعات را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند. با توجه به اینکه هر دو نفر در گذشته ازدواج کرده‌اند و اطلاعات دقیقی از همسران سابقشان در دسترس نیست، این احتمال وجود دارد که این شایعات صحت داشته باشد.

عادل فردوسی پور

بازگشت دوباره

اخیراً، مرجان محتشم عکسی از خود منتشر کرده که تفاوت چشمگیری با تصویری که از او در سریال "پس از باران" دیده بودیم دارد. این عکس توجه بسیاری را به خود جلب کرده و نشان می‌دهد که این بازیگر هنوز هم جذابیت و زیبایی خود را حفظ کرده است.

مرجان محتشم

مرجان محتشم

عکس های مرجان محتشم

مرجان محتشم زاده

مرجان محتشم

سانسور رژِ مرجان محتشم در بازپخش پس از باران

مرجان محتشم

مرجان محتشم

مرجان محتشم

مرجان محتشم زاده

علت ترک بازیگری مرجان محتشم

مرجان محتشم گفته است خیلی به بازیگر علاقه داشت اما بخاطر پیشنهادهای نامشروع و تن ندادن به این پیشنهادها از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است و دیگر کسی به او کار نداده است.

فیلم تلویزیونی

● ستاره من – 1387

● نامادری – 1387

کار سینمایی

● رز زرد – 1381

کار تلویزیونی

● حقیقت در آینه – 1374

● بهشت گم‌ شده – 1375

● طلیعه – 1375

● معصومه – 1375

● فراق – 1376

● آژانس دوستی – 1376

● فکر پلید – 1377

● پس از باران – 1378

● قلب یخی – 1379

● مهمان ‌پذیر طوبی – 1382

● ریحانه – 1384

● پرواز در حباب – 1385

 

کدخبر: 1022081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟