کبری گودرزی: در سریال زخم کاری به من جفا شد ! / بازیگران در پارتی ها انتخاب می شوند ! / عمل زیبایی خانم بازیگران زشت ترشان کرد ! + فیلم

کبری گودرزی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد سال 1351 ، چهره ای آشنا برای مردم اما گمنام در صنعت سینما در گفت و گو با رکنا از دستمزد های پایین تا کم لطفی عوامل پروژه ها صحبت کرد. در این بین گفت :بازیگران غیر ستاره می کوشند تا مکمل بازی چهره ها شوند‍!

به گزارش رکنا، امید است زحمات بازیگران قدیمی و تلاش و انرژی بازیگران نقش های کوتاه تر هم در فیلم ها و سریال ها دیده شود تا انگیزه ای باشد برای حضور بهتر در پروژه های بعدی.

کبری گودرزی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما متولد سال 1351 ، چهره ای آشنا برای مردم اما گمنام است که در گفت و گوی صمیمانه با رکنا از مشکلات زندگی و کار در این حوزه صحبت کرد.

وی در خصوص زندگی اش گفت : من در 14 سالگی ازدواج کرده ، دهه 50 نسل سوخته هستند زیرا درست زمانی که ازدواج کرده بودم و زندگی می کردیم همسرم مفقود الاثر شد و بعد از سال ها آزاده ای بود که به خانواده بازگشت اما به دلیل فشار هایی که در دوره اسارت خود متحمل شده بود پس از بازگشت ناخودآگاه این فشار ها را به من وارد کرد و پس از آن زندگی بسیار سختی داشتیم و روزی رسید که تصمیم به جدایی گرفتم که تصمیم راحتی نبود. پس از آن من 3 فرزند را به تنهایی بزرگ کردم ، ادامه تحصیل دادم و در حوزه پرستاری فعالیت  کردم تا اینکه از تئاتر بازیگری را شروع کردم و وارد این حوزه شدم و برای اولین بار در سریال قصه های تبیان بازی کردم.

کبری گودرزی : در 3 سری زخم کاری بازی کردم چرا نامی از من نیست؟!

کبری گودرزی آخرین بار با سریال «زخم کاری2» به نقش ثریا در شبکه نمایش خانگی دیده شد، در خصوص کم لطفی های عوامل از نبودن نامش در این سریال گفت: باید از عوامل این سریال پرسید که خانمی با دل و جان در این پروژه خدمت کرده و با دستمزد های پایین و شرایط سخت کار کرده است ؛ چرا نام یا حتی عکسی از آن در سریال نیست؟! دوستان هر چیزی که گفتند بنده در خدمت پروژه بودم ! از صبح تا 12 شب به انتظار می نشستم تا یک پلان را بازی کنم و اعتراضی نمی کردم.

با این حال بازی در سریال زخم‌ کاری حس خوبی برای من داشت ، سالهاست به عنوان مدیر تولید و بازیگر فعالیت دارم و در هر نقشی تلاش کرده ام تا بدون در نظر گرفتن طول نقش، کاراکتر را به طور کامل ارزیابی کنم و با کمک ابزار مهمی مثل فیلمنامه و هدایت های کارگردان، تمام ابعاد نقش را به تصویر بکشم. هرچند شاید همیشه این زحمات دیده نشود و اغلب فوکوس روی بازیگران چهره باشد، ولی بازیگران غیر ستاره هم واقعاً در فیلم ها و سریال ها زحمت می کشند تا در خدمت روایت و ساختار باشند و مکمل حرفه ای بازی چهره ها شوند. من این فرصت را داشتم تا در سریال «زخم کاری فصل های 2 و 3 و 4» کنار بازیگران هنرمندی مثل رعنا آزادی ور و آقای عزتی مقابل دوربین باشم و بسیار از این عزیزان آموختم. از اکت ها و ری اکت هایشان و کارگردانی دقیق آقای مهدویان بسیار لذت بخش بود.

کبری گودرزی: به این فکر نکردم که حاشیه ساز باشم !

گودرزی در ادامه گفت : همیشه سعی کردم برای کارم همه تلاشم را بکنم و هیچ وقت کم نذاشتم اما تا به حال به این فکر نکردم که برای دیده شدن برای خودم حاشیه ایجاد کنم ؛ تمام مدت سعی می کردم به زندگی خودم بپردازم و بچه هایم را بزرگ کنم.

از آدم گستاخ یا ادا و اطفاری ای بودم شاید شرایط فرق می کرد اما آدمی هستم که هیچ گاه اعتراض نمی کنم و به قولی سنگ هم جلوی من بگذارند چیزی نمی گوییم! شاید دلیل آن این است که شخصیت خیلی ساده ای دارم.

دوست دارم نقش عشقولانه بازی کنم

وی در خصوص نقش مورد علاقه اش گفت: تا کارگردان ها من را می بیند نقش مادری سختی کشیده را به من پیشنهاد می دهند که اغلب از سن خودم بیشتر است ، شاید دلیل آن این باشد که واقعا در زندگی ام سختی کشیدم! اما دوست دارم فیلم های عاشقانه و نقشی عشقولانه را بازی کنم چون زندگی شخصی ام زیاد عاشقانه نبوده است.

کبری گودرزی: لعیا زنگنه با عمل های زیبایی چهره اش یه جوری شد !

وی در خصوص عمل های زیبایی بازیگران گفت : من شخصیت ساده پسندی دارم و عمل های زیبایی را دوست ندارم . برخی از بازیگران که عمل های زیبایی انجام  داده اند چهره شان غیر طبیعی و حتی بعضا زشت شده است. به عنوان مثال چهره لعیا زنگنه را پیش از  عمل های زیبایی بیشتر دوست داشتم و الان با این چهره اش غریبه هستم!

افشاگری خانم بازیگر از پول و پارتی در سینما

وی در خصوص دستمزد هایش گفت : تفاوت دستمزد من و بازیگران نقش یک زمین تا آسمان است ، حتی یک درصد آن ها هم دستمزد نمی گیریم و مجبوریم شغل دیگری نیز داشته باشیم.

نمی توانم روابطم را با عوامل نزدیک کنم ، اهل مهمانی رفتن نیستم! پول و پارتی در این حوزه خیلی مهم است!

کارنامه کاری کبری گودرزی

کبری گودرزی در سریال های « زیر خاکی »، «قصه های تبیان»، «بی‌ همگان» ، «صبح آخرین روز» و «بازنده» نیز ایفای نقش کرده است. همچنین اثار تله فیلم‌های «بی خوابی» به کارگردانی مرتضی رحیمی، «زعفرانی» به کارگردانی رضاغفاری و «مندیر بارون» به کارگردانی علی اوسیوند در کارنامه خود دارد.

وی در این خصوص ادامه داد: به نظرم نقش های فرعی همیشه می توانند بستر خوبی برای پرورش بهتر نقش های اصلی باشند و ترکیب بازیگران غیر چهره و یا پیشکسوت و قدیمی در کنار سوپراستارها نتیجه قابل قبولی در پی خواهد داشت و به قوت گرفتن درام و دیده شدن بازیگران باانگیزه، اما کمتر شناخته شده، کمک شایانی می کند.

گودرزی در سریال «خجالت نکش ۲»(رضا مقصودی) در نقش مادر قنبر با بازی احمد مهرانفر حضور دارد که بزودی پخش خواهد شد و فیلم های سینمایی «بَلیط و آن دو»ساخته های مرتضی رحیمی را هم بزودی روی پرده خواهد داشت و سابقه بازی در ده ها تله فیلم و بیست فیلم کوتاه را در کارنامه دارد.

کبری گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون

 

کبری گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون

مهلا رنجبران خبرنگار

کدخبر: 1020448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟