جشنواره و قضاوت در جشنواره ها 99 درصد سلیقه است

وی در همین راستا ادامه داد: حضور من در این فیلم از نگاه اول به خاطر فیلمنامه و بعد از آن ساختار و گروه حرفه ای بود که در کنار یکدیگر به تولید اثری همچون تنگه ابوقریب منجر شد.

بازیگر فیلم "تنگه ابوقریب" گفت: بحث جشنواره و قضاوت در جشنواره ها 99 درصد سلیقه است. من تجربه داوری در جشنواره های تئاتر را داشته ام. به طور قاطع می گویم اگر چهار داور جایشان عوض شود شک نکنید که تمامی برگزیدگان عوض خواهند شد.

بازیگر فیلم قاتل اهلی درباره احتمال برداشت فیلم سرو زیر آب از نمایشنامه ای نوشته خودش افزود: من در ابتدا فیلمنامه "سرو زیر آب" را خواندم و باشه آهنگر که از دوستان صمیمی و عزیز من است برای بازی در این فیلم به من پیشنهاد داد که به خاطر همزمانی با یک نمایش نتوانستم آن را بپذیرم. در مورد اینکه شاید این فیلم برگرفته از نمایش "خنکای ختم و خاطره" باشد به نظرم این ایده درست نیست چون ممکن است در هر جای جهان دو نفر به اتفاقی مشترک فکر کنند و من اینکه بگویند داستان فیلم سرو زیر آب بر اساس نمایشنامه من ساخته شده را رد می کنم.

وی درباره دیده نشدن خود در سالهای حضور خود در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: بحث جشنواره و قضاوت Judgment در جشنواره ها 99 درصد سلیقه است. من تجربه داوری در جشنواره های تئاتر را داشته ام. به طور قاطع می گویم اگر چهار داور جایشان عوض شود شک نکنید که تمامی برگزیدگان عوض خواهند شد و این نشان می دهد که انتخاب‌ها تا چه حد سلیقه ای است.

بازیگر سریال جاده قدیم شخصیت سازی هنوز در سینمای ایران تعریف درستی را نداشته و اثر نظرات داوران به سمت تیپ ها می رود. شما اگر به تاریخ جشنواره فیلم فجر نگاه کنید اکثر جایزه ها به شخصیت های خاصی مثل جنایتکار، دیوانه، نویسنده و یا این چنین نقش هایی داده شده است. هنوز سینمای ایران فکر می کند که انجام کارهای عجیب و فعل های خارق العاده بازیگری است در صورتی که بازیگری بیش از انجام دادن کار، کاری نکردن است و سینمای ایران راه طولانی برای رسیدن به این قضیه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.