زاکانی : به اصل شایسته سالاری باز می گردیم/ اصولگرایان فاسد باید دوبار چوب بخورند

انتخابات1400 / به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه کرامت گفت: ما در انقلاب اسلامی شعارهای بسیار زیبایی را دادیم؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفتیم و از ابتدای انقلاب تا امروز تلاش‌مان این بود که ایران زیبا بسازیم.

وی تاکید کرد: تلاش‌مان در انقلاب اسلامی این بود که نه زیر سلطه برویم و نه سلطه گری کنیم. بعضی‌ها در بیان نظریه دچار اشکال بودند، آقایان نگاه به خارج داشتند. شما نگاه کنید در برنامه چهارم آقای خاتمی. آقایان هاشمی و روحانی هم همین نظر را داشتند.

وی یادآور شد: همین مانع داخلی یک طبقه خاص را در کشور شکل دادند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با فساد مقابله کرد و هیچ فرقی ندارد و باید با آن برخورد شود و مبارزه با فساد اصولگرا هم فرقی با سایر جریان‌ها ندارد، همیشه گفته‌ام اگر کسی که خود را انقلابی و اصولگرا معرفی کرد اما فساد کرد باید دوبار چوب بخورد.

وی تاکید کرد: همیشه دست ما پر است، دانشگاه و حوزه سرمایه ما هستند و یک عنصر بی نهایت برای ما است. ما احساس تزلزل نمی‌کنیم.

زاکانی گفت: ما از پیشرفت جهانی و منطقه‌ای استقبال می‌کنیم و این که گفته می شود که دور کشور دیوار می‌کشیم دروغ است، البته نگاه ویژه به ۱۵ کشور اطراف خودمان داریم و نگاه ما همه غرب، آمریکا و سه کشور اروپایی خاص نیست.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما به اصل شایسته سالاری باز خواهیم گشت تا توانمندی کشور را به عرصه بیاوریم.

وی گفت: هدف ما این است که یک ایران الگو بسازیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

درحال تکمیل....

کدخبر: 696955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟