فال شمع امروز 6 اسفند 1402 / فیلم

به گزارش رکنا، فال شمع امروز شما دوست عزیز را در ادامه آورده ایم.

فال شمع فروردین

بر سر یک اختلاف یا مشکل با فردی صحبتی مهم را خواهید داشت. در انجام یک کار رسمی کمی مشکلات ایجاد می شود. در برخورد با فردی احتیاط کنید و اینقدر سعی نکنید هر طور شده حقانیت خودتان را اثبات کنید. خبر از دادگاه یا جای اداری.

فال شمع اردیبهشت

در رسیدن خبری تاخیر ایجاد می شود. آرزوهای دور و دراز و زیبایتان را مرور می کنید. افکار اشتباه راجع به شخصی خواهید داشت که بهتر است این افکار را از خودتان دور کنید. شخصی که بسیار دوست تان دارد برایتان برنامه های جالبی را در سر دارد و سورپرایزتان می کند. مجردها خبر ازدواج نامزدی یا پیشنهاد احساسی دارند.

فال شمع خرداد

منتظر خبری باشید که این روزها حال تان را می سازد و حال تان را بسیار خوب می کند. پیشنهادی جالب فکرتان را مشغول می کند. پیشرفت در امورتان وجود دارد؛ پس سعی کنید پر از انرژی و عشق باشید.

فال شمع تیر

عجب اتفاقات جالبی در راه است؛ خبرهایی که می تواند تحول اساسی در حال تان ایجاد کند. فرد جوانی از قدمی که می خواهد بردارد با شما صحبت خواهد کرد. سعادت در ازدواج و عشق. برای مجردها پیشنهاد احساسی یا شروع مالی خوب.

فال شمع مرداد

روی روابط تان تحقیق و بررسی خواهید کرد و تمام جوانب را می سنجید؛ بررسی امور مالی یا رسیدگی به چند کار مهم. مشکوک بودن روی روابط کیس احساسی تان و زیر ذره بین گذاشتن او به غلط.

فال شمع شهریور

اینقدر به مسائل ریزبینانه نگاه نکنید و اینهمه دنبال راه چاره نباشید؛ اینجوری فقط خودتان را سردرگم می کنید. اجازه بدهید زندگی روال عادی خودش را طی کند. مدتی است که خیلی خودتان را منزوی می کنید و انگار هر چیز کوچکی را در ذهن تان بزرگ می کنید؛ این کار باعث کسالت و افسردگی می شود.

فال شمع مهر

احساس تنهایی شما را آزار می‌دهد اما خیلی زود سعی می کنید خودتان را به دیگران نزدیک کنید و از این حس دور می شوید. فردی با امیدوار کردن شما باعث آسایش و آرامش روحی تان می شود. یک خبر خوب از جایی که انتظارش را ندارید در راه است.

فال شمع آبان

دیدار یا خبر از سمت یک خانم باعث خوشحالی شما خواهد شد. تغییراتی در امور مالی تان تا 4 وعده آینده رخ می دهد و تغییرات خوبی را برایتان ایجاد می کند. دیدار با فردی که دوستش دارید میسر می‌شود. در کنار خانواده احساس آرامش خواهید داشت.

فال شمع آذر

برای به دست آوردن امنیت مالی تلاش می کنید؛ همچنین ممکن است در این راه از فردی کمک بگیرید. یک فرد مسن به دیدارتان خواهد آمد؛ این فرد می تواند شانس بزرگی را برای شما ایجاد کند.

فال شمع دی

با فکر کردن به اشتباهات دیگران و دروغ هایی که دیگران به شما گفتند باعث ناراحتی خودتان نشوید. ممکن است بخواهید رفتار کسی را جبران کنید اما خیلی زود از این کار پشیمان خواهید شد. از طرف فردی مسن خبرهای خوبی به شما می رسد و روحیه تان را تغییر می دهد.

فال شمع بهمن

این روزها امکان دارد کمی احساس تنش و به‌هم‌ریختگی داشته باشید و به در و دیوار پیله کنید اما رفته رفته سعی کنید تعادل و آرامش تان را به دست بیاورید. حضور فردی در اطراف تان باعث آرامش تان خواهد شد. مشکلاتی در محیط کار یا افرادی که با آنها داد و ستد مالی دارید ایجاد می‌شود اما این مشکلات ماندگار نخواهد بود.

فال شمع اسفند

انگار روی مود انرژی محبت و عشق هستید و سعی می کنید به تمام افرادی که در زندگی تان حضور دارند محبت کنید. در روابط احساسی با کیس احساسی تان اتفاقات خوبی خواهد افتاد. اگر قرعه ای دارید یا منتظر حل شدن یک وام هستید به زودی برایتان جور می شود.

کدخبر: 975014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟