فال کائنات شنبه 7 مهر + فیلم

به گزارش رکنا، فال کائنات امروز خود را در ادامه بخوانید.

فروردین

حسرت پول و موفقیت دیگران را نخورید، شما نیز می‌توانید یک روزی مثل آنها شوید فقط کافی است که خود را باور داشته باشید، تلاش و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش دهید.

اردیبهشت

بهتر است برای مسائل پیش پا افتاده اوقات‌تان را تلخ نکنید و نگذارید زندگی تان لذت‌هایش را از دست بدهد زیرا بیشتر زمان تان را به شادی و تفریح تان اختصاص دهید.

خرداد

چندی است که روزگار باب میل شما نیست و زندگی به شما سخت می گذرد... ناامید نباشید که این دوران برای همه هست و بسیار زودگذر.

تیر

سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید. هرچه بیشتر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهایتان پشیمان نخواهید شد.

مرداد

هرگاه مردد هستید به حس ششم تان اعتماد کنید تا بتوانید راه درست را تشخیص دهید.

شهریور

عده ای به ظاهر دوست اطراف شما را گرفته‌اند که فقط به فکر سوءاستفاده از شما هستند. آنها را از خود دور کنید تا از آسیب و زیان در امان باشید.

مهر

‌از طرف دوستان یا آشنایان خود مورد حمایت قرار می‌گیرید و به شما کمک می‌شود تا پله‌های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشید.

آبان

عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان‌گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوت درستی داشته باشید.

آذر

ممکن است درگیری و اختلاف پیش بیاید‌. از دوستان ناموافق دوری کنید. خشم خود را کنترل کنید و کمی خونسرد باشید.

دی

در تنگنا قرار گرفته‌اید، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می‌دهد و شرایط مساعد خواهد شد.

بهمن

مشکلات و گرفتاری‌هایی در کمین شما نشسته‌اند، مراقب باشید که غافلگیر نشوید. با تدبیر و آینده‌نگری آنها را پشت‌سر خواهید گذاشت.

اسفند

 نسبت به شایعات و حرف‌های بی اساس دیگران بی‌توجه باشید و ذهن خود را درگیر مسائل بی‌ارزش نکنید. فقط بر روی اهداف تان متمرکز باشید.

کدخبر: 1045241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی