طراحی ناخن در مدل های اسپورت و زیبا + عکس

به گزارش رکنا، تابستون که میاد، همه دوست داریم یه تغییر کوچولو تو ظاهر و استایل‌مون بدیم. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای این تغییر، طراحی ناخن باکلاس و شیکه. یه طرح ناخن جذاب می‌تونه استایل‌مون رو کامل کنه و بهمون حس تازگی و انرژی بده. تو این مقاله می‌خوایم درباره طرح ناخن‌ های تابستانی باکلاس حرف بزنیم که هم شیک باشن و هم حس و حال تابستون رو به ناخن‌هاتون بیارن. از رنگ‌های زنده و شاد گرفته تا طرح‌های خاص و منحصر به فرد، همه چی رو پوشش می‌دیم. پس اگه دنبال یه طرح ناخن جدید برای تابستون هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

دیزاین شیک ناخن

ناخن اسپورت

ناخن‌ های اسپرت

برای کسانی که استایل اسپرت دوست دارن و دنبال دیزاین ناخن اسپرت شیک می‌گردن، خبرای خوبی دارم. ناخن‌ های اسپرت معمولاً ساده و در عین حال جذاب هستن. استفاده از رنگ‌های نئونی و پر انرژی می‌تونه انتخاب خوبی باشه. مثلا، یه ترکیب از رنگ‌های فسفری و آبی یا صورتی و زرد. می‌تونید طرح‌های هندسی یا خط‌خطی‌های ساده رو هم به این رنگ‌ها اضافه کنید. این طرح‌ها نه تنها با لباس‌های اسپرت و روزمره‌تون ست می‌شه، بلکه خیلی هم مد روزه و خاص. البته، اگه دوست دارید کمی براق‌تر باشه، می‌تونید از لاک‌های گلیتر هم استفاده کنید که به ناخن‌هاتون یه درخشش خاص می‌ده.

طراحی شیک ناخن

دیازین شیک ناخن

طرح ناخن‌ های اسپرت

اگه ناخن‌های کوتاه دارید و فکر می‌کنید نمی‌تونید طرح‌های شیک و باکلاس داشته باشید، اشتباه می‌کنید. ناخن‌های کوتاه هم می‌تونن فوق‌العاده شیک و جذاب باشن. یکی از بهترین طرح‌ها برای ناخن‌های کوتاه، استفاده از رنگ‌های ملایم و ساده است. مثلاً یه لاک صورتی کمرنگ یا نود می‌تونه خیلی شیک باشه. اگه دوست دارید کمی خاص‌تر باشه، می‌تونید از طرح‌های مینیمال مثل نقطه‌گذاری یا خطوط نازک استفاده کنید. حتی یه طرح فرنچ کلاسیک هم می‌تونه ناخن‌های کوتاه‌تون رو باکلاس و زیبا کنه. فقط کافیه کمی خلاقیت به خرج بدید و با رنگ‌ها بازی کنید تا یه طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

دیزاین ناخن‌ های اسپرت

دیزاین ناخن‌ اسپرت

طراحی تابستانه ناخن

همه دوست دارن یه طرح ناخن داشته باشن که خاص و منحصر به فرد باشه و هر جا می‌رن همه توجه‌ها رو جلب کنه. برای این کار باید جرات داشته باشید و از رنگ‌ها و طرح‌های غیر معمول استفاده کنید. مثلاً، می‌تونید از ترکیب رنگ‌های متضاد مثل سیاه و سفید یا قرمز و آبی استفاده کنید. یا اینکه طرح‌های هنری و آبسترکت روی ناخن‌هاتون بزنید. این طرح‌ها نه تنها خیلی شیک هستن، بلکه نشون می‌ده که شما یه آدم خلاق و با سلیقه هستید. حتی می‌تونید از برچسب‌ها و دکال‌های ناخن استفاده کنید که طرح‌های خیلی پیچیده و زیبایی دارن. با این روش‌ها می‌تونید یه طراحی ناخن خاص و منحصر به فرد داشته باشید که هر کسی به دیدنش حیرت کنه.

ناخن شیک تابستانه

دیزاین ناخن‌ های اسپرت تابستانه

طراحی ناخن اسپرت

دیزاین ناخن‌ اسپرت

گاهی اوقات ساده‌ترین چیزها می‌تونن شیک‌ترین باشن. اگه از اون دسته افرادی هستید که سادگی رو ترجیح می‌دن، یه طرح ناخن ساده و شیک می‌تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. مثلاً، می‌تونید از یه لاک تک رنگ مثل سفید، مشکی یا نود استفاده کنید. این رنگ‌ها همیشه شیک و باکلاس هستن و با هر لباسی ست می‌شن. اگه دوست دارید کمی طرح به ناخن‌هاتون اضافه کنید، می‌تونید از خطوط نازک یا نقطه‌گذاری استفاده کنید. حتی یه طرح فرنچ ساده هم می‌تونه خیلی شیک و زیبا باشه. نکته مهم اینه که ناخن‌هاتون تمیز و مرتب باشن تا این سادگی به چشم بیاد و ظاهرتون رو شیک‌تر کنه.

منبع: دی وان

کدخبر: 1016431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی