تاثیر شگفت انگیز اکتیو cube3 برای آبرسانی به تمام لایه‌های پوستی

تغذیه پوست از طریق کرم و سرم‌های آبرسان در زنان و مردان تفاوت چندانی ندارد و همه باید از آن استفاده کنند. «شیوا قدس» متخصص پوست و زیبایی می‌گوید:

 تغذیه پوست انسان‌ها، چه برای پوست زنان و چه پوست مردان تفاوتی ندارد و همگی باید با استفاده از آبرسان‌ها این مهم را انجام دهند. در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای حفاظت از پوست استفاده از کرم‌های آب‌رسان حاوی اکتیوهای cube3 است که هر سه لایۀ پوست اپیدرم، درم و هیپودرم را آبرسانی می‌کند.

او با اشاره به تفاوت ایجاد شده در آبرسان‌های حاوی اکتیو CUBE3 با آب‌رسان‌های نسل قبل می‌گوید:

 برخی تولیدات، اکتیوهای ریز مولکول دارند که فقط لایه هیپودرم را آبرسانی می‌کنند. اکتیوهای درشت مولکول بر لایۀ سطحی پوست تاثیر دارد و باقی لایه‌های پوست را نمی‌تواند تغذیه کند؛ اما اکتیو cube3 می‌تواند هر سه لایه پوست انسان را تغذیه و آب‌رسانی کند و همین موضوع باعث ایجاد تمایز در آبرسان‌های حاوی این اکتیو شده است.

 «شیوا قدس» در ادامه با تاکید بر خواص دیگر اکتیو cube3 می‌گوید:

این اکتیو می‌تواند در کنار دیگر اکتیوها به لاین‌های درمانی کمک شایانی کند و به صورت ویژه خواص خود را در از بین بردن چین و چروک و التهاب پوست به مصرف‌کنندگان نشان دهد. بهترین راهکار برای تغذیه پوست در وهلۀ اول آبرسانی است. این اکتیو در کنار آبرسانی با تحریک کلاژن‌سازی و افزایش خاصیت کشسانی می‌تواند به جوانسازی پوست کمک مهمی‌ کند.

آمارها نشان می‌دهد 62درصد از زنان هنگام انتخاب محصولات مراقبتی پوست، از محصولاتی که در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود، استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که این روزها مادۀ cube3 به‌دلیل خواص بسیارش، سر زبان‌ها افتاده است.

«شیوا قدس» در پایان به بی‌توجهی تولیدکنندگان داخلی به استفاده از این اکتیو حیاتی در محصولات خود اشاره کرد که باعث شده تا مصرف‌کنندگان مجبور به استفاده از محصولات خارجی حاوی اکتیو cube3 شوند تا بتوانند از اثرات شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید کدام برند داخلی در ساخت آبرسان‌ها با ترکیب اکتیو cube3 پیشقدم می‌شود تا استفاده از این مادۀ مهم برای پوست را برای مصرف کنندگان به صرفه تر کند.

کدخبر: 1015664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟