تایید پرونده 10 شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه نشست فرعی تایید پرونده 10 شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد کارگروه شهدای سلامت گفت: تا کنون پرونده 43نفر از جانباختگان مدافع سلامت در کار گروه کمیته استانیِ بررسی و مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت مورد بررسی و پیگیری کارشناسان قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، دکتر روح الله هاشمی نژاد افزود:از این تعداد 18 پرونده مورد تایید کمیته ملی قرار گرفته که 10 پرونده از این میان مربوط به شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: علاوه بر پیگیری ها و بررسی های کارگروه شهدای سلامت برای تشکیل پرونده جانباختگان مدافع سلامت و بررسی و تحقیق دباره انطباق این پرونده ها با آیین نامه ی مربوط، دفتر امور ایثارگران پیگیری هایی را برای حصول اطمینان از برقراری حقوق و مستمری و وضع معیشتی مطلوب خانواده های شهدای مدافع سلامت انجام داده است.

نشست فرعی کارگروه شهدای سلامت با موضوع بررسی حقوق و مستمری خانواده های شهدای سلامت با حضور مسئولان مربوط در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در این جلسه نکات و ابهامات خانواده محترم شهدا شنیده و احکام حقوقی خانواده های آنها بررسی و مقرر شد نمایندگان معاونت توسعه و بنیاد شهید درخواست های خانواده ها را رسیدگی و نتیجه را به خانواده های شهدا اعلام کنند.

کدخبر: 755880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟