اسم این عکس را بگذاریم کوه استقامت

به گزارش رکنا، لباس خدمت، چهره معصوم او را زیباتر کرده است.مادران‌ دلتنگی  که فرزندشان این لباس مقدس به تن دارند خوب می‌دانند چه می‌گوییم.

آنها معتقدند سربازی، پاره تنشان را مرد می‌سازد و این خدمت مقدس، برای امنیت کشور  ادای دین و تکلیف است.همین دیروز بود که عکس قشنگ ۱۰ شهید امنیت تفتان سیستان و بلوچستان در رسانه‌های کشور منتشر شد.

قاب‌های زیبا از صورت‌ سیرت های بینا و بی‌همتا ساخته شد.مردم افتخار کردند که این امنیت و اقتدار ایران به برکت خون شهدا و جانفشانی رزمندگانی است که لباس رزم به تن دارند.

خبر شهادت شهید خموشی را که برای خانواده‌اش در مشهد بردند،  گفتیم اسم این تصویر را بگذاریم کوه استقامت!مادر و برادر و خانواده این شهید امنیت، محکم‌تر از کوه ایستادند  و از امانتی می‌گفتند که راز و رمز آنها با خدای شان است.روایت خدمت در جهاد حماسه ی عزت و اقتدار ایران اسلامی در این لباس مقدس با دعای خیر خانواده معظم شهدای امنیت و قدرشناسی مردم ادامه دارد.در جای جای کشورمان،خدمت بی‌منت است و خادمان، آن را وظیفه و تکلیف و توفیق می‌دانند.

مثل خدمت غرور آفرین  سرباز وظیفه «علی حیدری» و «سعید انصاری» در پلیس راهور درگز.

شهروندان در تماس با سرهنگ داوودی، رئیس پلیس راهور درگز گفتند باید از این دو سرباز که در میدان آزادی شهر درگز انجام وظیفه می‌کنند، تشکر کنید.

لبخند و صبر و حوصله در کمک به مردم،  لبخند رضایت بر چهره شهروندان قانون مدار این شهر نشانده است.

می‌گفتند بارها دیده‌اند این دو سرباز عاشقانه و با حضور دل به شهروندان در رفع نقص  خودرو و عبور کودکان و افراد میانسال از خیابان کمک می کنند.

وقتی می‌خواستیم از دو سرباز وظیفه عکسی قشنگ بگیریم، می‌گفتند لازم نیست وظیفه ما خدمت است و ما به تکلیف خود عمل کرده ا یم.

امنیت با این عکس های قشنگ ،  اتفاقی نیست . عکس‌هایی که ، قاب زندگی ما را زیبا و ماندگار می‌کنند.

خدمت سربازی

غلامرضا تدینی راد



وبگردی