اسرائیلی ها انفجارهای چهارشنبه سوری ایران را ندیده اند ! / حمله اسرائیل به ایران یا شوخی بچگانه ! + فیلم هایی که سوژه خنده ایرانیان شد

به گزارش رکنا، با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز، شنبه، پنجم آبان ماه، نسبت به تعدی به خاک ایران اقدام کرد و شهروندان تهران، خوزستان و ایلام از شنیده شدن صدای پدافند هوایی در حوالی ساعت پنج بامداد خبر دادند. 

در ساعات ابتدایی امروز، برخورد سیستم پدافندی ایران با چند ریزپرنده و انهدام آنها، واکنش‌های بسیاری از کاربران را درپی داشت و بسیاری آن را با شدت حوادث چهارشنبه‌سوری در ایران مقایسه و مسخره کردند.

چراکه همانگونه که در تصاویر و ویدیوها مشخص است، حوادث رخ داده در روزهای چهارشنبه‌سوری به مراتب انفجارهای بیشتری را در پی داشته است؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت میزان صدای انفجار حاصل از این جشن پایان سال ایرانی‌ها چندین برابر بیشتر از  حمله اسرائیل به ایران بوده است. این اقدام رژیم صهیونیستی نه تنها ایرانیان را دچار تنش نکرده که این امر را نیز به سوژه‌ای برای شوخی کاربران فضای مجازی تبدیل کرده است.

عجیب اینکه خیلی از ایرانی ها بویژه تهرانی ها اصلا از خواب بیدار نشده اند و صبح بعد از بیداری و حتی بعد از رسیدن به محل کار پی به حمله اسرائیل برده اند.



وبگردی