قصاص قاتلی که همسرش را ضربه های مشت کشت!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. مرد ۴۲ ساله به نام امین با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش خبر داد.

 وی به ماموران گفت: دیشب وقتی با همسرم درگیر شدم او را با ضربه‌های مشت کشتم. سپس پسرم را شهرستان بردم و تحویل خانواده‌ام دادم .حالا آمده‌ام تا خودم را معرفی کنم .

به دنبال اظهارات این مرد ماموران به خانه وی در پاکدشت رفتند و با جسد زن ۳۸ ساله‌اش به نام شادی روبه رو شدند، جسد با دستور قضایی به پزشک قانونی منتقل شد و امین به بازسازی صحنه جرم پرداخت .

وی گفت: همسرش را در اوج عصبانیت کتک زده و ناخواسته موجب مرگ وی شده است.

پشیمانی در دادگاه

 امین در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و ابرای پشیمانی کرد.

 در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند، وقتی امین روبه روی قضات ایستاد در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من قبلاً ازدواج کرده بودم و یک دختر ۱۳ ساله داشتم. من و شادی سال ۹۷ با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم .اما  شادی همیشه با حرف‌هایش مرا می‌رنجاند.

وی ادامه داد:  من موقع دعوا همیشه  سعی می‌کردم از خانه بیرون بروم تا او کمی آرام شود. اما آن روز حرف‌هایی زد که کنترل اعصابم را از دست دادم و با مشت به سر و صورتش کوبیدم یکباره متوجه شدم شادی بیهوش شده  و روی زمین افتاده است. من  از ترسم همان موقع دخترم را سوار ماشین کردم و به شهرستان بردم و او را تحویل خانواده ام دادم .سپس به پاکدشت برگشتم و خودم را به پلیس معرفی کردم .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :باور کنید من زنم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. او با حرف‌هایش مرا عصبی کرد و موجب شد کنترل اعصابم را از دست بدهم، حالا پشیمانم و تقاضای بخشش دارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

 

کدخبر: 1052898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی