​سقوط در چاه 30 متری جان یک کارگر افغان را در تهران گرفت

به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی در گفت و گویی اظهار کرد: به محض اطلاع دادن درباره حادثه سقوط در چاه ۲ ایستگاه از آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: حادثه سقوط در چاه آب ۳۰ متری یک باغچه رستوران رخ داد و کارگر افغانستانی ۴۰ ساله داخل چاه مشغول لایروبی بود و یک کارگر ۵۰ ساله از اتباع افغانستانی نیز مشغول کمک به نفر داخل چاه بود.

وی ادامه داد: فرد ۵۰ ساله که مشغول تخلیه لایروبی‌ها داخل چاه بود در نهایت دچار برق‌گرفتگی شده و پس از سقوط درون چاه جان خود را از دست می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: علت مرگ این کارگر توسط پزشکی قانونی بررسی و اعلام می‌شود.

سقوط در چاه

وی با بیان اینکه احتمال دارد این فرد به دلیل برخورد با ادوات برقی دچار برق‌گرفتگی شده و به پایین سقوط می‌کند، افزود: این فرد در انتهای چاه گرفتار می‌شود که در نهایت فرد نجاتگر آتش‌نشان وارد چاه شده و هر ۲ نفر را از این چاه خارج می‌کند.

ملکی ادامه داد: مرد ۵۰ ساله جان خود را از دست داد و اما مرد ۴۰ ساله هنگامی که از چاه بیرون آورده شده تحویل عوامل اورژانس شد و زنده مانده است.

وی به مردم توصیه‌ کرد که با توجه به اینکه یکی از مخاطرات در کارهای مربوط به چاه همین موضوع خطر برق گرفتگی است بنابراین در چنین شرایطی باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

کدخبر: 1052523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟