زرینه رود دوباره قربانی گرفت / مرد 41 ساله غرق شد

به گزارش رکنا، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در این حادثه که امروز در روبروی خیابان ساحلی رودخانه زرینه روی داد؛ پس از دریافت خبر از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان، ماموران آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سامان محمدی افزود: ۲ غواص و عوامل نجات غریق پس از دریافت اطلاعات از ماهیگیران منطقه که شاهد غرق شدن فرد مورد نظر بودند موفق شدند جنازه این مرد ۴۱ ساله را از آب بیرون کشیدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با عنوان اینکه این چهارمین مورد غرق شدگی در سال جاری است، اضافه کرد: تاکنون ۶ مورد غرق شدگی در این شهرستان گزارش شده که ۲ مورد نجات یافته و مابقی جان خود را ازدست دادند. محمدی ادامه داد: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سد‌ها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

 زرینه‌ رود با طول ۳۰۰ کیلومتر و با آبریز بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های آذربایجان‌ غربی است که از کوه‌های استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و با گذر از شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

کدخبر: 1052348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟