انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر صنعتی در مازندران

به گزارش رکنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند سازمان یافته و شبکه اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان مازندران و یکی از استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی از شناسایی ۸ عنصر اصلی و سرشبکه توزیع مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد و افزود: ماموران در ادامه تحقیقات موفق شدند، ۵ عنصر اصلی این شبکه را در عملیاتی ضربتی در استان مازندران دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با عنوان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس مبارزه با موادمخدر استان، ۳ عضو اصلی این باند سازمان یافته که در یکی از استان‌های همجوار فعالیت داشته اند، شناسایی و با هماهنگی قضایی در ۳ مرحله عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی از کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه به همراه یک کیلوگرم هروئین در این عملیات خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب ۴ تیم عملیاتی موفق شدند در مجموع ۱۷ متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را که از اعضای این شبکه سازمان یافته بودند، دستگیر کنند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی از توقیف ۹ خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 1051262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟