خودروی پژو دزدان حرفه ای را به زندان رساند / پلیس دست به اسلحه شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیانوش نظری" سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 149 امازاده حسن، حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی سواری پژو با 2 سرنشین، که گوشه پلاک آن تا شده بود مشکوک شدند و آن را به صورت نامحسوس تحت نظر داشتند.

وی افزود: پس از بررسی های بیشتر مشخص شد، خودرو فوق دارای سابقه سرقت بوده و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو میباشد که متهمان با مشاهده ماموران سریعا و به طور خطرناکی متواری شدند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو سرقتی شدند. متهمان پس از توقف بلافاصله از خودرو پیاده شده و به صورت پیاده از محل متواری شدند که ماموران با درایت و هوشیاری تمام متهم را زمینگیر کردند.

سرهنگ نظری ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد متهمان 41 و 42 ساله، دارای سابقه سرقت بوده و به جرم خود اعتراف کردند و  متهمان برای اخذدستور قضائی و  کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ  نظری در پایان بیان کرد : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

کدخبر: 1048587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟