قاتل فراری تهرانی در زندان ارمنستان بود / افشای راز جنایت هولناک در مجیدیه تهران

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 4 عصر اول اردبیهشت امسال خبر  قتل پسر جوانی در درگیری خیابانی در محله مجیدیه شمالی به کلانتری 190مجیدیه گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره 10 همراه با بازپرس سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی با حضور در محل حادثه با جسد پسر جوانی مواجه شدند که بر اثر ضربات چاقو به کتف به قتل رسیده است.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد که قربانی جنایت به‌خاطر اختلافات قبلی بر سر معامله موتور سیکلت، با 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه قرار دعوا گذاشته است و روز حادثه هر 2 طرف این درگیری با موتورسیکلت‌های خود به سر قرار آمدند و در ابتدا قاتل  با مشت ضربه ای محکم به بینی مقتول وارد کرده است و سپس با چاقو ضربه ای به کتف او وارد کرده و همراه همدست خود سوار بر موتور از محل متواری شده است.

بعد از گذشت 5 ماه و متواری بودن مظنونان این پرونده و ادامه دار بودن تحقیقات، مخفیگاه همدست قاتل شناسایی و عصر دیروز در منزل مسکونی اش در نظام آباد تهران در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

متهم در اعترافات خود اعلام کرد که مقتول را نمی شناخته و تنها به خاطر دوستی با قاتل در محل درگیری حاضر شده و ضربات اصلی را قاتل متواری وارد کرده است.

با دستگیر شدن همراه قاتل و تحقیقات بیشتر مشخص شد که قاتل اصلی با کمک برادرش به کشور ارمنستان متواری شده که پلیس ارمنستان به علت ورود غیر قانونی اقدام به دستگیری وی کرده است.

بنا بر این گزارش،  با دستور بازپرس صنعتگر متهم ردیف دوم به زندان منتقل و دستورات لازم برای بازگرداندن متهم اصلی این پرونده صادر شده است.

کدخبر: 1048563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عطیه حبیبی زهام
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی