قتل جوان 24 ساله در خانه مجردی / ردیابی قاتل در اربیل عراق

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل جوان 24 ساله‌ای به نام علیرضا در خانه مجردی‌اش در شرق تهران از عصر 28 آبان 92 آغاز شد. شواهد نشان می‌داد که علیرضا با زیرپوش خود خفه شده است.

خواهر علیرضا در اظهارات خود به پلیس گفت: بعد از ظهر آن روز، برادرم در حالی که هراسان بود با من تماس گرفت و گفت که میهمان دارد. من که نگران شده بودم به خانه‌اش رفتم و در را باز یافتم. وسایل خانه به هم ریخته بود و جسد برادرم را در اتاق خواب پیدا کردم.

با آغاز تحقیقات، چندین مظنون بازداشت شدند اما هیچ مدرکی علیه آن‌ها به دست نیامد. پس از گذشت یک ماه، پلیس در بررسی تماس‌های تلفنی قربانی، به مرد 30 ساله‌ای به نام علی مشکوک شد. شواهد نشان می‌داد که علی روز حادثه چندین بار با علیرضا تماس گرفته و در زمان وقوع قتل، تلفن همراهش در خانه مقتول آنتن‌دهی داشته است.

علی که به آلمان معروف بود، در اربیل عراق دستگیر و به ایران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها هرگونه دخالتی در قتل را رد کرد و مدعی شد که چند ماه قبل در مترو با علیرضا آشنا شده و پس از آن هیچ دیداری با او نداشته است.

با وجود ادعاهای متهم، کیفرخواست علیه وی صادر شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. در جلسه دادگاه، پدر و مادر علیرضا خواستار قصاص قاتل شدند.

مادر علیرضا با بغض و اشک گفت: نمی‌دانم این مرد چرا پسرم را کشت. می‌خواهم علت قتل را بدانم. من هرگز از خون پسرم نمی‌گذرم و این مرد باید قصاص شود.

متهم در دفاع از خود گفت: من از شهرستان به تهران آمده بودم تا از فروشگاه‌های کفش سفارش بگیرم. در مترو با علیرضا آشنا شدم و او مرا به خانه‌اش دعوت کرد، اما من قبول نکردم. پس از آن دیگر با او تماس نگرفتم و متوجه قتل او نشدم.

کدخبر: 1048146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی