مازیار چگونه تبهکار معروف مشهد شد + راز خانه مخوف او کشف شد + عکس

به گزارش رکنا، شب دوم مهر بود که زنگ گوشی تلفن همراه رئیس کلانتری شفای مشهد به صدا درآمد و یکی از منابع اطلاعاتی مردمی،از فعالیت دوباره مالخر معروف به «مازیار» خبر داد که مدتی قبل به اتهام مالخری دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود. درپی دریافت این خبر ،بی درنگ گروهی از عوامل انتظامی وارد عمل شدند و تحقیقات  نامحسوس گسترده‌ای را آغاز کردند.

بررسی های آنان نشان داد، متهم 40‌ساله اموال سرقتی را در طبقه همکف یک منزل مسکونی در بولوار فلسطین مخفی کرده است. با به دست آمدن این اطلاعات،مراتب به مقام قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب گزارش شد و دقایقی بعد با هماهنگی های قضایی ،گروه کارآزموده ای از افسران دایره تجسس با نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا) عازم خیابان فلسطین شدند و محل مذکور را به محاصره درآوردند.

مجموعه اموال سرقتی در مخفیگاه مالخران

در همین حال «مازیار» به همراه یکی از همدستانش از مخفیگاه بیرون آمدند و در حالی که قصد داشتند سوار پراید شوند که مقابل مخفیگاه پارک بود،ناگهان به طور غافلگیرانه ای در چنگ پلیس گرفتار شدند.

لحظاتی بعد ماموران انتظامی وارد مخفیگاه «مازیار»شدند و مجموعه بزرگی از اموال سرقتی را مشاهده کردند که انگار نمایشگاهی از لوازم مسروقه برپا شده بود. با کشف قطعات انواع خودروها،کپسول آتش نشانی،علایم و نشانه های راهنمایی و رانندگی،گوشی تلفن،لپ تاپ، دریل برقی،فلش،انواع ابزار و آچار،سنگ فرز،تبلت،انواع کاغذ دیواری،زاپاس،قیچی آهن بری،دوچرخه و... مشخص شد که متهمان با باندهای بزرگ سرقت در ارتباط هستند و اموال سرقتی را به مخفیگاه خود انتقال داده اند تا در فرصت مناسب آن ها را به فروش برسانند.

 این در حالی بود که مقادیری موادمخدر و مشروبات الکلی نیز کشف شد و بدین ترتیب نیروهای انتظامی با چند خودرو،اموال به یغما رفته شهروندان را به مقر انتظامی منتقل کردند تا اقدامات پلیسی برای شناسایی مالباختگان انجام شود.

در همین حال بررسی های افسران دایره تجسس بیانگر آن بود که «مازیار»حدود یک ماه قبل به اتهام مالخری دستگیر شده و با سپردن وثیقه به دادسرا تا تکمیل تحقیقات آزاد شده بود. این متهم که سوابق متعدد کیفری دارد، در بازجویی های فنی همدست خود را نیز لو داد و مشخص شد که آن ها هر نوع لوازم سرقتی مانند پروژکتور ،دوربین مداربسته،کپسول گازو ... را خریداری می کردند.

تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی دیگر این تبهکاران سابقه‌دار در حالی آغاز شد که متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند و اموال سرقتی نیز در کلانتری شفا مقابل دید مالباختگان قرارگرفت.

کدخبر: 1045598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی