فیلم / تلخ ترین تراژدی در ساحل فریدونکنار ! / این مرد جنازه های کودکان را بیرون کشید + گفتگو

به گزارش رکنا، امیرحسین کیانی، نجاتگر کادر پایگاه هلال احمر فریدونکنار و دبیر هیات نجات غریق فریدون‌کنار در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا از رخ دادن حادثه در ساحل این شهر خبر داد و گفت: ساعت 13 در ساحل هشت دستگاه فریدونکنار اعلام غریق شد.

وی با بیان اینکه طرح پیشگیری از غریق دو روز پیش از رخ دادن این حادثه به پایان رسیده بود و در محدوده ناجی حضور نداشت، عنوان کرد: متاسفانه چهار کودک دو خانواده اهل مشهد دچار حادثه غرق شدگی شدند که سه فرزند برای یک خانواده و یک فرزند برای خانواده دیگر بود.

نجاتگر کادر پایگاه هلال احمر فریدونکنار سن این کودکان را 10 تا 12 سال خواند و اعلام کرد: دو کودک توسط افراد محلی که در ساحل حضور داشتند از آب بیرون کشیده شدند و دو کودک دیگر توسط کادر نجات هلال احمر از آب خارج شدند.

کیانی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از گذشت حدود دو ساعت جست‌وجو جسد یکی از کودکان دختر را از آب خارج کردیم و سه کودک دیگر تحویل عوامل اورژانس و از فریدونکنار به بیمارستان ساری منتقل شدند.

وی از احیا کردن سه کودک دیگر خبر داد و گفت: امروز شنیدم دو نفر دیگر از این کودکان دچار مرگ مغزی شدند و فقط یک نفر نسبت به دیگر حادثه دیدگان شرایط مساعدتری دارد و می‌توان گفت در این حادثه متاسفانه سه کودک جان خود را از دست دادند.

کدخبر: 1044818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی