انفجار در شهرک صنعتی گرمسار + جزئیات

به گزارش رکنا، حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان امروز (دوم مهر ماه) اظهار کرد: این حادثه در یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی فجر گرمسار رخ داده است.

وی از اعزام یک تیم‌ عملیاتی به محل حادثه خبر داد و گفت: ساعت ۱۵:۱۹ امروز گزارشی مبنی بر وقوع حریق و انفجار یک کارگاه در شهرک صنعتی فجر شهرستان گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد و تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌ احمر سمنان افزود: اخبار تکمیلی این حادثه و علت وقوع حادثه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

درخشان مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان درباره جزییات حادثه انفجار و آتش‌سوزی در گرمسار گفت: حوالی ساعت 15:30 یک انفجار در شرکت تولید معیانات نفتی، رنگ و روغن ماشین در شهرک صنعتی فجر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. درحال حاضر آتش‌نشانان در حال تلاش برای اطفاء حریق هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه 2 نفر دچار سوختگی شده‌اند و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سایر نیروهای امدادی حاضر در محل کارخانه‌های اطراف را ایمن‌سازی کرده و مردم از این محل تخلیه کنیم. آتش‌نشانی نیز در تلاش است تا با سرعت بیشتری آتش را اطفاء کند.

کدخبر: 1043697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی