اعتماد به نظافتچی منجر به پشیمانی شد / او 5 میلیارد سرقت کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: پیرو مراجعه یک نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت ، شاکی اظهار داشت، از طریق یکی از سایت‌های اینترنتی خانمی را به جهت نظافت منزل به وی معرفی کردند که پس از اتمام کار و ترک منزل توسط نظافتچی، مالک متوجه به سرقت رفتن ده بسته پول نقد پانصد هزار ریالی، دو عدد نیم ست طلا، ۴ عدد انگشتر، یک گردنبند، دو جفت گوشواره و یک دستبند همگی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال می‌شود.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران با استعلام هویت این نظافتچی از شرکت مذکور و بازبینی دوربین‌های مداربسته منزل مالباخته، هویت سارق و محل مخفیگاه وی شناسایی شد. با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و بخش زیادی از طلاها و پول نقد سرقتی در داخل منزل وی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کدخبر: 1043565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟