کشف محموله بزرگ کالای قاچاق / 6 نفر دستگیر شدند

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری مخلان نظم و امنیت در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این موضوع در پی قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت و درگیری چند جوان برای متصدی یک واحد صنفی در یکی از معابر اصلی شهر کاشان صورت گرفت.

وی در بیان‌ جزئیات این حادثه، افزود: ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید این فرماندهی بلافاصله در محل حاضر و با هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات شش نفر از عاملین اصلی اخلال در نظم عمومی کمتر از یک ساعت داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توقیف خودروهای حامل کالای میلیاردی قاچاق در کاشان گفت: در راستای مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق و در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق، مأموران کلانتری مشکات این فرماندهی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو سمند مظنون و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی انجام شده از خوروهای توقیفی،  مقادیر زیادی انواع دارو و مکمل‌های عضله ساز، 50 دستگاه دسته گیم، 60 دستگاه سشوار شارژی، 30 دستگاه ماساژور گردن، 30 دستگاه شانه برقی گرم کننده، 40 دستگاه اتومو و 84 دستگاه ماساژور قاچاق به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، تاکید کرد: کالای قاچاق ضربه اساسی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس برای مبارزه با قاچاق تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

کدخبر: 1043260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟