پشیمانی از قتل همسر با 29ضربه چاقو

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۲ سال قبل به دنبال قتل زن ۳۰ ساله به نام مهرنوش در خانه‌اش در شهرک گلستان آغاز شد ، همسایه‌ها که صدای مشاجره وحشتناک این زوج را شنیده بودند پلیس را مطلع کردند، ماموران در محل حاضر شدند و شوهر ۳۳ ساله مهرنوش به نام امیر به عنوان عامل جنایت بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان ۲۹ بریدگی روی بدن وی را تایید کردند .

پشیمانی در دادگاه

امیر به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در این جلسه پدر و مادر مهرنوش برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند .

وقتی امیر روبه روی قضات ایستاد گفت :من و مهرنوش ۷ سال با هم زندگی کردیم و عاشق یکدیگر بودیم .اما او مدتی بود قصد جدایی داشت و به خاطر اعتیادم دیگر حاضر به ادامه زندگی با من نبود.وقتی فهمیدم به دادگاه رفته و نفقه‌اش را خواسته عصبانی شدم .همین موضوع باعث شدت گرفتن درگیری میان ما شده بود. او می‌خواست طلاق بگیرد اما من راضی نبودم .

وی ادامه داد: آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم و او به رویم چاقو کشید. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقوی آشپزخانه  را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم .حتی به خاطر ندارم چند ضربه به بدن مهرنوش زدم .وقتی روی زمین افتا بلافاصله پشیمان شدم.

وی که سرش را پایین انداخته بود گفت:  من پشیمان هستم  . می‌دانم اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.وقتی همسایه‌ها مقابل درآمدند همان جا تا آمدن پلیس منتظر ماندم. من تقاضای بخشش دارم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 1043247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی