بازداشت موبایل قاپان حرفه ای در شرق تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو وقوع و اعلام یک فقره سرقت موبایل قاپی در سطح محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 110 شهدا، با به کارگیری شیوه های نوین پلیسی و بازرسی فیلم های دوربین های مداربسته، ماموران موفق به شناسایی سارقان شدند و محل مخفیگاه آن ها را کشف نمودند.

وی گفت: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمینگیر و دستگیر نمودند و در بازرسی مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت نموده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان 23 و 24 ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد 3 نفر از مال باختگان شناسایی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ بهرامی توصیه نمود: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

کدخبر: 1029240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟