بازداشت دزدان حرفه ای رینگ و لاستیک خودروها در چیتگر

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد افشار " سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو درمحدوده  دریاچه شهدای" خلیج فارس" تهران ، پیگیری موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل کلانتری 181 چیتگر قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با گشت زنی های هدفمند عوامل گشت کلانتری، ماموران به یک دستگاه خودروی تیبا دارای دو نفر سرنشین که مشغول زاغ زنی  خودرو های پارک شده بودند مشکوک شده و آن را زیر نظر گرفتند.

وی گفت: متهمان پس از مدت کوتاهی در کنار یکی از خودرو های پارک شده توقف کرده و قصد سرقت رینگ و لاستیک آن را داشتند که ماموران دستور ایست دادند که متهمان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند و تعقیب و گریز آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز خودرو متهمان متوقف و سارقان دستگیر شدند. از خودرو متهمان دو حلقه رینگ و لاستیک به تازگی سرقت کرده بودند کشف شد..

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران به محل مخفیگاه متهم اعزام و در محل تعداد 8 حلقه رینگ و لاستیک دیگر کشف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تا کنون 3 نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در پی جوئی های اظهار داشتند که اموال مسروقه را به فردی مشخص در یکی از شهر های اطراف تهران به فروش می رساندند که دستگیری این متهم نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همچنین سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد: حتما خودرو خود را در محلی که با دوربین مداربسته قابل کنترل می باشد پارک نمایید و با استفاده از دزدگیر تصویری امنیت خودرو خود را بالا ببرید.

کدخبر: 1029236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟