برادر کشی در خانه مادری /این مرد جسد برادرش را در باغچه دفن کرد + عکس و جزییات

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از اوایل سال ۱۴۰۰ به دنبال ناپدید شدن مرد جوانی به نام دانیال آغاز شد.

همسر وی که به پلیس آگاهی پاکدشت رفته بود گفت : همسرم هفته ای یک بار به خانه مادرش می‌رفت تا خریدهای او را انجام دهد .

او دیروز  صبح از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. گوشی موبایلش خاموش شده و هیچ نشانی از او نداریم.

 با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد و پلیس به پرس و جو از برادر کوچک وی به نام داریوش پرداخت .

داریوش در بازجویی‌ها گفت:  من سال‌هاست با مادرم زندگی می‌کنم .دیروز برادرم به خانه‌مان آمد تا به مادرم سر بزند .مادرم در حال تماشای تلویزیون بود و من به زیرزمین رفته بودم تا وسایل را جمع و جور کنم که متوجه شدم برادرم از خانه بیرون رفته است. من خبری از او ندارم  و نمی‌دانم چطور ناپدید شده است .

راز جنایت در باغچه خانه مادری

وقتی تحقیقات پلیس نشان داد آخرین بار گوشی موبایل دانیال در خانه مادری اش آنتن دهی داشته و شواهدی مبنی بر اینکه وی خانه مادری را ترک کرده وجود ندارد ،تحقیقات وارد مرحله تازه شد و داریوش بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت.

 این مرد پرده از جنایت خانوادگی برداشت و به قتل برادرش و دفن جسد او در باغچه اعتراف کرد.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و برادرم با هم اختلاف داشتیم و بارها با هم بحث کرده بودیم. آن روز وقتی دانیال به خانه مادرم آمد از من پول خواست .من ۵۰ هزار تومان به او پول دادم.اما او می‌گفت باید یک میلیون تومان به او پول بپردازم. ما با هم درگیر شدیم و او با سیم به من حمله کرد و می‌خواست مرا کتک بزند که در اوج خشم با همان سیم او را خفه کردم .مادر و خواهرم در خانه بودند. اما چون گوش های مادرم به خاطر کهولت سن سنگین شده صدای درگیری ما را نشنید .

من جسد برادرم را در یک گونی انداختم  و در گوشه انباری گذاشتم .من منتظر شدم تا خواهرم خانه را ترک کند.

وقتی خواهرم از خانه بیرون رفت جسد برادرم را در گودالی که او خودش در باغچه حفر کرده بود دفن کردم.

 وی ادامه داد: آخرین بار وقتی به خانه مادرم رفته بودم گودال را در باغچه دیدم و درباره آن از خواهرم سوال کردم .خواهرم گفت دانیال قصد دارد مرا بکشد و جسدم را در همان گودال دفن کند.

من هم جسد خودش را در گودالی که برای دفن جسد من حفر کرده بود انداختم و روی آن را پوشاندم.

اختلافهای دنباله دار

 در این میان پرس و جو از خواهر و برادرهای قربانی راز دیگری را برملا کرد و مشخص شد دو برادر از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشته‌اند.

 برادر دانیال گفت: خانه ای که مادرم در آن زندگی می‌کرد متعلق به داوود بود و او می‌ترسید بعد از مرگ مادرمان دانیال که در آن خانه ساکن شده بود، آنجا را تخلیه نکند و همان جا بماند. آنها سر همین موضوع با هم درگیر بودند و شک نداریم داریوش با همین انگیزه دانیال را کشته است.

درخواست قصاص برای برادر

 داوود به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 1023837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟